Kviklån hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2013

baby012

Der er så vidt jeg ved ingen der må låne penge (heller ikke kviklån) til folk i rki. Det er ulovligt.. 

Så der er nok kun at hun må gå til enten banken eller private.. 

Vil også lige sige at jeg bestemt mener at fagforeningen skal hjælpe ?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2013

mogms

baby012 skriver:

Der er så vidt jeg ved ingen der må låne penge (heller ikke kviklån) til folk i rki. Det er ulovligt.. 

Så der er nok kun at hun må gå til enten banken eller private.. 

Vil også lige sige at jeg bestemt mener at fagforeningen skal hjælpe ?? 

Det har du faktisk ret i, jeg tror slet ikke kun vil blive godkendt til kviklånet når de ser hun er i RKI.

Anmeld

10. december 2013

Michelle88

Da jeg ikke fik min løn engang og skulle have hjælpe af fagforeningen til at køre sag, spurgte de om jeg havde penge til at leve for den måned. Ellers kunne jeg få nogle af dem, så ville de bare trække det beløb fra det som jeg fik af løngaranti fonden. I forhold til det med kviklån, så jeg engang i luksusfælden at der var et par som stod i rki, som havde fundet steder på nettet hvor de sagtens kunne låne alligevel :/

Anmeld

10. december 2013

mogms

Michelle88 skriver:

Da jeg ikke fik min løn engang og skulle have hjælpe af fagforeningen til at køre sag, spurgte de om jeg havde penge til at leve for den måned. Ellers kunne jeg få nogle af dem, så ville de bare trække det beløb fra det som jeg fik af løngaranti fonden. I forhold til det med kviklån, så jeg engang i luksusfælden at der var et par som stod i rki, som havde fundet steder på nettet hvor de sagtens kunne låne alligevel :/

Ja det er det min mand har fået, og konkursen skete i okt, min mand har siden fundet midlertidigt arbejder og er pt på kursus. 

Men løn garanti fonden har ikke rørt på sig endnu. så der kan gå meget længe.

Anmeld

10. december 2013

Kamulla

de fleste af den slags lån skal man ikke være registreret i RKI... hun kan låne "gratis" hos vivus.dk første gang...

Anmeld

10. december 2013

Anonym trådstarter

Kamulla skriver:

de fleste af den slags lån skal man ikke være registreret i RKI... hun kan låne "gratis" hos vivus.dk første gang...

Vivus er udeN rki

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.