Jeg har sendt en uopfordret ansøgning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

859 visninger
6 svar
2 synes godt om
10. december 2013

Anonym trådstarter

Jeg har lige sendt en uopfordret ansøgning afsted. For noget tid siden var jeg til jobsamtale dette sted. Fik desværre ikke jobbet men det var tæt på som de sagde. Nogle dage efter blev jeg ringet op af den anden chef som ville have mig til samtale. Jeg takkede nej hvorfor ved jeg egentlig ikke. Chefen sagde at jeg til hver en tid kunne kontakte dem. Jeg har fortrudt. Men har nu  valgt at sende dem en uopfordret ansøgning. Hvad tror I chancen er? Jeg håber jeg bliver kontaktet. Synes I jeg skal ringe også og fortælle at jeg har sendt en ansøgning eller hvordan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2013

mogms

jeg ville ringe, chefen har jo sagt du bare kunne tage kontakt.

Anmeld

10. december 2013

Masig

Man følger jo altid op på en uopfordret ansøgning, når man har sendt den skriftligt, så jeg ville give dem en lille uges tid til at læse den igennem, og hvis ikke de kontakter dig, ville jeg nok kontakte dem fredag eller mandag pr tlf og høre om de har læst ansøgningen, og om I skal mødes til en samtale..

Anmeld

10. december 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Jeg har lige sendt en uopfordret ansøgning afsted. For noget tid siden var jeg til jobsamtale dette sted. Fik desværre ikke jobbet men det var tæt på som de sagde. Nogle dage efter blev jeg ringet op af den anden chef som ville have mig til samtale. Jeg takkede nej hvorfor ved jeg egentlig ikke. Chefen sagde at jeg til hver en tid kunne kontakte dem. Jeg har fortrudt. Men har nu  valgt at sende dem en uopfordret ansøgning. Hvad tror I chancen er? Jeg håber jeg bliver kontaktet. Synes I jeg skal ringe også og fortælle at jeg har sendt en ansøgning eller hvordan?

Jeg synes bestemt, du skal ringe - og at det vil være en god ide, hvis du finder på en god forklaring på, hvorfor du sagde nej tak til den anden samtale, så de ikke er i tvivl om, at du mener det seriøst denne gang. 

Anmeld

10. december 2013

Anonym trådstarter

Jeg er lige blevet ringet op af Bossen. DE vil MEGET gerne have mig i huset. Uha er godt nok spændt. Desværre er der ingen ledige stillinger pt.

Anmeld

10. december 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg ville klart ringe. Og måske forberede inden opkaldet hvorfor du har ombestemt mig i tilfælde af at chefen spørger

Anmeld

10. december 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jeg ville klart ringe. Og måske forberede inden opkaldet hvorfor du har ombestemt mig i tilfælde af at chefen spørger

Jeg kom med et fint svar for bossen spurgte nemlig. Og bossen vil meget gerne se mig i huset så kan kun vente på der bliver en ledig stilling.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.