Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvad er det lige jeg gør galt? Jeg har prøvet at regne ud hvor langt jeg vil være henne HVIS jeg er gravid - den siger 11+0 og det kan bare ikke passe.
Er højest sandsynligt blevet gravid d. 20/11 HVIS jeg er gravid. OG skulle have haft min MENS her d. 4/12, men den er ikke kommet. Hvor langt vil jeg være henne HVIS jeg er gravid?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvis du havde ægløsning 20/11 vil du være 5+0.
har du meget lang cyklus siden terminsberegneren siger du er så langt henne?
Mor11 skriver: Hvis du havde ægløsning 20/11 vil du være 5+0. har du meget lang cyklus siden terminsberegneren siger du er så langt henne?
Det er fra først MENS dag til sidste dag inden næste, ikke? Så er det 26 dage.
EKBJ skriver: Det er fra først MENS dag til sidste dag inden næste, ikke? Så er det 26 dage.
jo.
det lyder underligt. Hvad er det for en beregnet du har brugt?
Vil det sige din cyklus startede d. 8/11?
Det er ALLER første gang jeg prøver at beregne den selv! :-D så er sikkert gal på den.
Min MENS startede d. 6/11 sluttede d. 9/11 Havde ægløsning d. 20/11
Skulle have haft min MENS d. 4.12
Idag d. 10/12 er den stadig ikke kommet :-)
EKBJ skriver: Det er ALLER første gang jeg prøver at beregne den selv! :-D så er sikkert gal på den. Min MENS startede d. 6/11 sluttede d. 9/11 Havde ægløsning d. 20/11 Skulle have haft min MENS d. 4.12 Idag d. 10/12 er den stadig ikke kommet :-)
Har tastet dine oplysninger ind i terminsberegneren her på siden, den siger 4+6
Mor11 skriver: Har tastet dine oplysninger ind i terminsberegneren her på siden, den siger 4+6
Tak.
Lige en ting mere :-) SKAL testen tages om morgenen?
EKBJ skriver: Lige en ting mere :-) SKAL testen tages om morgenen?
Nej men om morgenen er urinen mere koncentreret, derfor anbefaler de at teste om morgenen. Men, jeg har nu oplevet positive tests på alle tider af døgnet
i følge termins beregneren herinde ville du være 5+1
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128