Beklager hermed, at jeg foreløbig er en Facebookspasser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. marts 2008

Helle30

Jeg har indtastet min mail og det på facebook, for så kunne jeg se, om jeg allerede havde nogle venner. Egentlig en fin funktion, hvis man er så langt ude, at man ikke kan huske, om man har nogen venner eller ej.
Well, nu tror jeg måske, jeg er kommet til at invitere nogle af jer til facebook, og øhh, I er der jo allerede.
Under alle omstændigheder: Det skal jeg være den første og eneste til at beklage. Ignorer mine spasserier! Jeg skal lige lære det.

- Helle, som er en stor tilhænger af "learning by doing" - bare jeg ikke får dummet mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2008

Loggidut

aj det der facebook, siger mig bare nada...altså, hver gang man kommer ind, så skal man glo på alle mulige test folk har lavet hvor jeg på en eller anden syg måde har indgået i....hvad fanden er da det?

jeg bliver aldrig fan af det, ja jeg har søgt på nogle venner, og fundet et par gamle...men for at se deres side skal jeg åbenbart være venner med dem?

aj det er jeg bare for egocentreret til det show der...sorry.

knus fra en facebookbruger som er lige så grøn i faget som dig!

Anmeld

24. marts 2008

Lise

Helle30 skriver:

Well, nu tror jeg måske, jeg er kommet til at invitere nogle af jer til facebook, og øhh, I er der jo allerede.
Under alle omstændigheder: Det skal jeg være den første og eneste til at beklage. Ignorer mine spasserier! Jeg skal lige lære det.

Hej Helle,

Jeg tror ikke det er muligt at invitere én der allerede har en profil. MED mindre at personen har flere mailadresser, hvilket ikke er ualmindeligt, men måske har du bare sendt freind requests? Og inviteret dem der ikke havde en profil i forvejen...

Lise - ven med Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.