frygter det værste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.509 visninger
11 svar
4 synes godt om
9. december 2013

DianaTB

Jeg har døjet med kvalme og opkast i 3-4 uger og idag kunne lægen endelig bekræfte at jeg er gravid, HURRA...! 

Men... jeg blødte lidt igår og igen idag, ikke meget tror det er det man kalder pletblødninger... jeg har ingen smerter, kun omme ved lænden pga forstoppelse... 

Jeg kan først komme til scanning imorgen for at tjekke op på om det er en abort der er snak om...  men jeg er så nervøs og bange for at det er sandt... 

Jeg har ingen anelse om hvordan man kan se det på ens blod... 

Jeg bløder kun meget fin rødt blod og ingen klumper som mange andre skriver om, er det godt ?

hjælp!? jeg har virkelig brug for nogle råd og lidt opmuntring.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2013

Mor Christa

Jeg kan godr forstå dine bekymringer, og det er så nemt at sige at du bare skal slå kold vand i blodet..

Jeg vil bare lige dele ud af mine erfaringer; Da jeg aborterede var det med meget mørk rød blod og ikke kun en lille smule. Der var også klumper i.. Jeg er ret sikker på at en smule meget friskt rødt blod ikke er tegn på abort. Alt held og lykke med din scanning i morgen. 

Anmeld

9. december 2013

Sandratoft

DianaTB skriver:

Jeg har døjet med kvalme og opkast i 3-4 uger og idag kunne lægen endelig bekræfte at jeg er gravid, HURRA...! 

Men... jeg blødte lidt igår og igen idag, ikke meget tror det er det man kalder pletblødninger... jeg har ingen smerter, kun omme ved lænden pga forstoppelse... 

Jeg kan først komme til scanning imorgen for at tjekke op på om det er en abort der er snak om...  men jeg er så nervøs og bange for at det er sandt... 

Jeg har ingen anelse om hvordan man kan se det på ens blod... 

Jeg bløder kun meget fin rødt blod og ingen klumper som mange andre skriver om, er det godt ?

hjælp!? jeg har virkelig brug for nogle råd og lidt opmuntring.

Hvor langt er du henne?

Anmeld

9. december 2013

DianaTB

jeg prøver på at være optimistisk men det er svært.

jeg ved desværre ikke hvor langt jeg er henne da jeg først har fået den gode nyhed om graviditet idag, vil tro at de vil regne lidt på det imorgen udfra scanningen. 

men er virkelig så bange, for det er simpelthen min store drøm at stifte en lille familie..

Anmeld

9. december 2013

Mor Christa

DianaTB skriver:

jeg prøver på at være optimistisk men det er svært.

jeg ved desværre ikke hvor langt jeg er henne da jeg først har fået den gode nyhed om graviditet idag, vil tro at de vil regne lidt på det imorgen udfra scanningen. 

men er virkelig så bange, for det er simpelthen min store drøm at stifte en lille familie..

Ved du hvornår du havde din sidste mens?

Anmeld

9. december 2013

DianaTB

ja den startede d.29.nov. men den var meget svag i forhold til hvad den normalt er.

Anmeld

9. december 2013

Mor Christa

DianaTB skriver:

ja den startede d.29.nov. men den var meget svag i forhold til hvad den normalt er.

Hvis den startede d 29 november, så burde du ikke kunne se at du er gravid allerede nu? Måske du har været gravid siden din mens før d 29 november, og så ville du være omkring 5+6 nu.. Håber I finder ud af det hele i morgen! 

Anmeld

9. december 2013

Cat93

krydser for at alt er ok.

Da jeg aborterede havde jeg meget ondt i maven og blødte også rimelig meget.

håber alt er ok

Anmeld

9. december 2013

DianaTB

tak håber virkelig også på det bedste og at vi får lov til at bringe et lille vidunder til verden 

Anmeld

10. december 2013

DianaTB

Så var jeg til scanning, de kunne ikke se noget udover en slimprop... 

Jeg fik derfor taget en blodprøve, og mit graviditetstal er 117. Så jeg er gravid. 

Men skal have taget en blodprøve igen torsdag for at finde ud af om det er faldene, da jeg så har været igennem en abort...  

rigtig øv med al den ventetid. Men positivt er vel at jeg kun pletbløder frisk blod ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.