Farvesammensætning på badeværelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
8 svar
3 synes godt om
9. december 2013

FamilenStorm

Hej piger..

Lige et hurtigt spørgsmål..

Skal have købt nogle julegaver til min mor.. Hun ønsker sig bl.a et badeforhæng til hendes lille brusekabine.

Hvad går bedst sammen? Det er et meget lille badeværelse, så det skal ikke være for mørke farver, hendes spejl har en guldkant.

HAr spurgt hende hvilken farver det skulle være, hvor hun skriver, sort, hvid eller nogetpang farve.

Sort bliver for mørkt, hvidt er bare kedelig.. MEn hvilken "pangfarve" vil gå an til et "guldspejl"? Hun har selv nævn turkis bla. Men vil det gå an? Tænker nemlig at give hende en lille badmåtte i samme farve også..

Resten af badeværelsesmøblerne er hvide..

Nogle forslag?

På forhånd tak..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2013

MortilElias2010

FamilenStorm skriver:

Hej piger..

Lige et hurtigt spørgsmål..

Skal have købt nogle julegaver til min mor.. Hun ønsker sig bl.a et badeforhæng til hendes lille brusekabine.

Hvad går bedst sammen? Det er et meget lille badeværelse, så det skal ikke være for mørke farver, hendes spejl har en guldkant.

HAr spurgt hende hvilken farver det skulle være, hvor hun skriver, sort, hvid eller nogetpang farve.

Sort bliver for mørkt, hvidt er bare kedelig.. MEn hvilken "pangfarve" vil gå an til et "guldspejl"? Hun har selv nævn turkis bla. Men vil det gå an? Tænker nemlig at give hende en lille badmåtte i samme farve også..

Resten af badeværelsesmøblerne er hvide..

Nogle forslag?

På forhånd tak..

Man kan få hvide badeforhæng med guldstriber/mønster i og samme med bademåtter. Men hvad med lyslilla? 

Anmeld

9. december 2013

FamilenStorm

MortilElias2010 skriver:

Man kan få hvide badeforhæng med guldstriber/mønster i og samme med bademåtter. Men hvad med lyslilla? 

Ved du hvor henne man kan få det?

Anmeld

9. december 2013

VIPpigen

Jeg tænker en lime grøn, tyrkis, eller helt rød... 

Anmeld

9. december 2013

FamilenStorm

VIPpigen skriver:

Jeg tænker en lime grøn, tyrkis, eller helt rød... 

Har fundet noget turkis, men vidste ikke om det ville gå an..

Anmeld

9. december 2013

VIPpigen

Har fundet noget turkis, men vidste ikke om det ville gå an..

Det syntes jeg godt man kan 

Anmeld

9. december 2013

MortilElias2010

MortilElias2010 skriver:

Magasin, Salling, Jysk, Inspiration og div. Husker ikke præcis hvilken butik jeg så det i  Det er længe siden. Men tænker ikke at det er usandsynligt. 

Anmeld

9. december 2013

L&V

Syntes bestemt turkis eller petrol blå ku være så fint og ret in

Anmeld

9. december 2013

HHC88

Vil også sige en flot petroleums blå.. Det er en farve uden at være for neutral, og passer også godt sammen med den lidt rustikke stil.. Vi bruger den herhjemme til at have en mellemting mellem det moderne og det rustikke og ældre som vi kombinerer.. Fungerer super godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.