Har han ikke lyst mere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.015 visninger
8 svar
8 synes godt om
9. december 2013

Anonymor1

Åh jeg har bare brug for at komme ud med lidt...

Min kæreste og jeg har altid haft et sundt sexliv, også under min graviditet. Vi havde nok sex 5-6 gange i ugen før jeg blev gravid, og her hen mod slutningen har vi haft det 2-3 gange i ugen gennemsnitlig. Jeg er super glad for det, og det har egentlig ikke givet noget gener overhovedet. 

Så tidligere idag var vi i bad og det plejer som regel at ligge op til noget sex bagefter. Forskellen på idag og alle andre gange var bare at idag var det mig der lagde op til det kun, og slet ikke ham - det var meget mærkeligt. Jeg spurgte så om han kom ind til mig i sengen bagefter da han lige ville vaske sig færdig, og han sagde ja, og som sagt så gjort. Vi havde også sex, men lige bagefter sagde han at det nok var bedst vi ikke havde sex mere før efter fødslen engang, da det jo godt kunne være besværligt til sidst. Det ramte mig bare som en fodbold i maven og skulle virkelig anstrenge mig for ikke at græde. Jeg sagde nej og forklarede at jeg nok skulle sige til hvis det blev for meget for mig eller min lyst forsvandt eller sådan og han sagde det bare var fordi han tænkte det begyndte at blive besværligt for mig og måske endda gjorde ondt, og måske har han også kun ment det godt, men lige nu føles det bare virkelig som om det er fordi han ikke har lyst til mig længere. Jeg har jo taget på også, og min krop ligner slet ikke sig selv længere.

Jeg vil egentlig ikke rigtig noget med det her indlæg andet end at klage min nød lidt. Blev så utrolig såret og selvom han sagde at det var fordi han tænkte på mig går jeg bare konstant nu og tænker på om han ikke tænder på mig længere.

Jeg ved det sikkert virker som et latterligt problem for mange, men kan simpelthen ikke slippe det. 

Trænger vist bare til et kram, til min gamle krop og til at slippe af med alle de her hormoner....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2013

Mor til Ella

Min kæreste havde også en periode deromkring på ca 4 uger hvor han havde svært ved det

Jeg synes også det var mærkeligt men hvis meget normalt.

Anmeld

9. december 2013

justagirl

ville ikke gå her fra uden en krammer :i

hvor langt er du ?

Anmeld

9. december 2013

Mother-love

Min kæreste og jeg havde sex en gang i min graviditet og det var i uge 6-7 tror jeg. Ellers havde vi ikke sex overhovedet. Min kæreste havde det meget svært med at have sex med tanken om vores barn inde i min mave. Og det accepterede og respekterede jeg fuldt ud. Det var da lidt svært nogen gange. Og jeg havde en meget stor sexlyst i min graviditet mere end jeg plejer. Så jeg ordnede det selv. Også ret tit

Måske det mere er fordi din kæreste ikke har lysten? Snak med ham om det. For min kæreste havde det også sådan at han slet slet ikke tænder på store bryster og sårn.
Det er bare vigtigt i snakker om det.

Lige en herfra

Anmeld

9. december 2013

Menne

Det er så forskelligt, hvordan man oplever sex under graviditet. Jeg har ikke haft lyst de sidste 6-7 uger og for mig har det være en befrielse at min kæreste har været forstående og faktisk også har synes det var lidt mærkeligt med den store maven og babyen,der sparker mellem os..

Snak med din kæreste om det. Der kan være mange årsager til hans udmelding. 

Anmeld

9. december 2013

Anonymor1

justagirl skriver:

ville ikke gå her fra uden en krammer :i

hvor langt er du ?

Jeg er 32+0 idag, var sat til 3/2, men nu mener lægerne at han kommer ud midt januar grundet for meget fostervand - så det er spændende 

Og tak 

Anmeld

9. december 2013

Anonymor1

Tusind tak allesammen, hvor er i søde! Det varmer med knus og kram når hormonerne kører på det højeste - vi har fået snakket lidt, og som han forklarer havde det INTET med mig eller min fysik at gøre, han tænkte kun på mit velbefindende og havde læst på nettet at mange gravide ikke havde så meget lyst her til sidst. Forsikrede ham om at jeg stadig har lyst, meget endda - og nok selv skal sige fra hvis jeg ikke føler jeg kan mere  Bliver nødt til at stole på det han siger, og se om han ikke kommer og ligger op til noget en af de følgende dage 

Men igen, tusind tak. Man bliver bare så følsom, der skal næsten ingenting til før jeg hyler, og så er jeg vist bare den slags kvinde der skal overanalysere alting, tsk tsk tsk 

Anmeld

10. december 2013

justagirl

NataschaG skriver:

Jeg er 32+0 idag, var sat til 3/2, men nu mener lægerne at han kommer ud midt januar grundet for meget fostervand - så det er spændende 

Og tak 

Det er altså meget naturligt de ikke tænder lige så meget på en når der er en stor bebs i mavsen på en og man har stor mave:I

Anmeld

10. december 2013

Newsence

det er helt normalt. Han har måske mistet lysten fordi det er så tæt på og for nogen mænd er det jo ret aftændende at vide at der er et menneske lige derinde.

Ja du har taget på og ligner ikke dig selv, men det er først nu han reagere. Og du vil jo ikke være gravid for altid så udseende vil jo ændre sig. Jeg oplevede det samme da jeg begyndte at se gravid ud. Så var manden bare ikke rigtig med mere, da han finder gravide meget grimme og det var helt ok. Det er jeg ikke enig i men det er nu engang sådan han har det.
Måske er det netop fordi han har hørt at der er for meget fostervand og det nu er tæt på så han vil ikke gøre tingene værre.

Men slå koldt vand i blodet og lad være med at presse ham. Jeres sexliv skal nok komme tilbage, men det er svært hvis man er presset.

Snak med ham så du ved præcis hvad der foregår og respekter så hvis han ikke har lyst mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.