30+2 ondt i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

305 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. december 2013

Anonym trådstarter

Troede lige jeg havde en plukve, fordi hele min mave spænder op, men det fortsætter uden pause, føles lidt som om jeg har voldsomt meget luft i maven men ikke kan komme af med. Er ikke så slemt når jeg siddet og slapper af, men kan næsten ikke holde ud at stå op, det spænder helt vildt. Er det normalt? Prøvede det ikke i første graviditet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2013

cwl

Anonym skriver:

Troede lige jeg havde en plukve, fordi hele min mave spænder op, men det fortsætter uden pause, føles lidt som om jeg har voldsomt meget luft i maven men ikke kan komme af med. Er ikke så slemt når jeg siddet og slapper af, men kan næsten ikke holde ud at stå op, det spænder helt vildt. Er det normalt? Prøvede det ikke i første graviditet..

Uha lyder ikke rart.. Hvordan går det nu?

Anmeld

9. december 2013

Anonym trådstarter

cwl skriver:

Uha lyder ikke rart.. Hvordan går det nu?

Bestemt ikke...bliver helt bekymret, da jeg havde svangerskabsforgiftning sidst og mavesmerter er et symptom. Men det et aftaget lidt nu og mit blodtryk er fint. Så tror bare jeg afventer og ser... kunne selvfølgelig godt være en masse luft der siddet i klemme...

Anmeld

9. december 2013

cwl

Anonym skriver:

Bestemt ikke...bliver helt bekymret, da jeg havde svangerskabsforgiftning sidst og mavesmerter er et symptom. Men det et aftaget lidt nu og mit blodtryk er fint. Så tror bare jeg afventer og ser... kunne selvfølgelig godt være en masse luft der siddet i klemme...

Ja det kan sagtens være.. Dog ville jeg kontakte lægen hvis det fortsætter..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.