(marts) Se lige hvad Kristopher har fået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. juli 2009

Henni

En klapvogn

400 kr. billigere kan det da ikke gøres

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2009

Diana...

Henni skriver:

En klapvogn

400 kr. billigere kan det da ikke gøres

Hvor er den fed. så skal i rigtig ud og trille 

Lucas har os fået klapvogn med jeg har ikke lige et billed af den  Men han ELSKER den.

Anmeld

28. juli 2009

Mira0911

Er i begyndt at bruge klapvognen til dem?

Anmeld

28. juli 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Er i begyndt at bruge klapvognen til dem?

Ja det er jeg men min kan ligges helt ned som en barnevogn det først nu her han har fået lov til at side op i den for ellers har han ligget ned i den. det er den eneste måde vi kunne gå tur med ham det var i den han hadet barnevognen   Vi tog dog barnevognen frem igår for at se hvad han sagde for jeg vil godt have den med i sommerhus og nu hvor han kan side selv ville han gerne barnevognen så den er taget i brug igen 

Knus 

Anmeld

28. juli 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Ja det er jeg men min kan ligges helt ned som en barnevogn det først nu her han har fået lov til at side op i den for ellers har han ligget ned i den. det er den eneste måde vi kunne gå tur med ham det var i den han hadet barnevognen   Vi tog dog barnevognen frem igår for at se hvad han sagde for jeg vil godt have den med i sommerhus og nu hvor han kan side selv ville han gerne barnevognen så den er taget i brug igen 

Knus 

Okey.... Os bare for at høre...
Vi har en Emma Jungel klapvogn - aner faktisk ikke om den kan ligges ned...

Anmeld

28. juli 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Okey.... Os bare for at høre...
Vi har en Emma Jungel klapvogn - aner faktisk ikke om den kan ligges ned...

Det kan den hvis det er en af de store for det sådan en vi har   Men jeg ved ikke hvordan de små er.

Anmeld

28. juli 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Det kan den hvis det er en af de store for det sådan en vi har   Men jeg ved ikke hvordan de små er.

Okey... Det må jeg lige kigge på... Vi fik nemlig en klapvogn i dåbsgave os, men den byttede vi til en ny autostol... Der går ca 2 kg til hun skal i en anden.. og ikke så lang tid igen til hun kan sidde helt selv... Men med at vende om på ryggen og maven gør hun kun i sengen og sofaen.. Hun vil ikke gøre det på gulvet...

Anmeld

28. juli 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Okey... Det må jeg lige kigge på... Vi fik nemlig en klapvogn i dåbsgave os, men den byttede vi til en ny autostol... Der går ca 2 kg til hun skal i en anden.. og ikke så lang tid igen til hun kan sidde helt selv... Men med at vende om på ryggen og maven gør hun kun i sengen og sofaen.. Hun vil ikke gøre det på gulvet...

Vi har os lige bestilt ny auto han kan næsten ikke være i den mere. Men han er jo os en 10 kg baby så han kan godt bruge den og han kan jo side selv. Ihh hvor dejligt at hun er ved at kunne alle tingene nu var det gik lige pludselig stærkt var hvor dejligt 

Knus til jer.

Anmeld

28. juli 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Vi har os lige bestilt ny auto han kan næsten ikke være i den mere. Men han er jo os en 10 kg baby så han kan godt bruge den og han kan jo side selv. Ihh hvor dejligt at hun er ved at kunne alle tingene nu var det gik lige pludselig stærkt var hvor dejligt 

Knus til jer.

Det er vildt at Lucas er så stor allerede.. mener der er 14 dages forskel på vores...
Til tider giver hun den knald med at komme fremad og en periode sker der slet ikke noget, men det er jo forskelligt fra barn til barn...

Anmeld

28. juli 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Det er vildt at Lucas er så stor allerede.. mener der er 14 dages forskel på vores...
Til tider giver hun den knald med at komme fremad og en periode sker der slet ikke noget, men det er jo forskelligt fra barn til barn...

Det er der de udvikler sig i deres eget tempo. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.