Arbejde med spædbørn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.954 visninger
7 svar
2 synes godt om
8. december 2013

Anonym trådstarter

Jeg er flexjobber, og vil rigtig gerne arbejde med spædbørn, det er min største drøm. Men hvor søren kan jeg komme til det henne? Findes der overhovedet nogle jobs udover sygeplejesker mm. der arbejder med spædbørn? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

Jeg er flexjobber, og vil rigtig gerne arbejde med spædbørn, det er min største drøm. Men hvor søren kan jeg komme til det henne? Findes der overhovedet nogle jobs udover sygeplejesker mm. der arbejder med spædbørn? 

Pædagoger og socialpædagoger gør også... 

Anmeld

8. december 2013

TNBC

Anonym skriver:

Mener du helt små eller hvordan?

Børn kan jo komme ud i pasning fra 6måneder(tilfælde tidligere)
Men spædbørn bliver jo ikke længe på hospitalet(Jo hvis de er syge, eller for tidligt fødte..m.m)

Anmeld

9. december 2013

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Pædagoger og socialpædagoger gør også... 

Ja okay, men kan ikke tage uddannelse. Er jo flexjobber, kan slet ikke arbejde mere end 3 timer dagligt. Men ville så gerne arbejde med helt små øv øv

Anmeld

9. december 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Mener du helt små eller hvordan?

Børn kan jo komme ud i pasning fra 6måneder(tilfælde tidligere)
Men spædbørn bliver jo ikke længe på hospitalet(Jo hvis de er syge, eller for tidligt fødte..m.m)

Ja helt små Det er også bare svært når man er flexjobber. Jeg har ingen uddannelse og må hun arbejde få timer dagligt. Elsker bare børn, især de helt små, de gør ens dage fantastiske, ville ønske man kunne arbejde lidt med det.

Måske noget babysvømning, salmesang osv, men jeg aner ikke om man overhovedet kan sådan noget uden uddannelsen

Anmeld

9. december 2013

TNBC

Anonym skriver:

Ja helt små Det er også bare svært når man er flexjobber. Jeg har ingen uddannelse og må hun arbejde få timer dagligt. Elsker bare børn, især de helt små, de gør ens dage fantastiske, ville ønske man kunne arbejde lidt med det.

Måske noget babysvømning, salmesang osv, men jeg aner ikke om man overhovedet kan sådan noget uden uddannelsen

salmesang behøver du nok ik, men der sidder forældrene nok mest med dem. babysvømning er det også mest forældrene og du skal nok vide noget om det. jeg tror ikke det er let at få noget med så små, især kun er tre timer...

Anmeld

9. december 2013

LilleMie

Anonym skriver:

Måske som barnepige/hjælpende hånd hos et par/enlig med spædbørn?

Ellers har jeg ikke mange ideer... Held og lykke med at finde noget 

Anmeld

9. december 2013

lycly

Tror det er svært at finde et arbejde med spædbørn som ikke kræve uddannelse. Personligt kan jeg ikke lige forestille mig i hvilken sammenhæng jeg ville overlade mit spædbarn til en uden uddannelse. Det er jo kun sygeplejersker, læger og sp'er der har med spædbørn at gøre

Alternativt kunne du måske komme i praktik på en barselsafdeling eller noget og bare hjælpe til. Ved ikke om det overhovedet kan lade sig gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.