Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kamulla skriver: nærmest UMULIGT at fange et ægte smig af min søn .. så der var en julebillede tråd forleden jeg ikke kan finde.. så det var nogle af dem.. haha... tosset monstro
nærmest UMULIGT at fange et ægte smig af min søn .. så der var en julebillede tråd forleden jeg ikke kan finde.. så det var nogle af dem.. haha... tosset monstro
De er da skønne! Elsker sort/hvide billeder og selvom han da ikke lige sidder med risengrød oppe over ørerne og nissehue på, så sidder han da med en bøvlet julelysguirlande og det tror jeg altså der er mange der kan nikke genkendende til i juletiden når de efter endnu et år skal findes frem igen og vikles ud
MortilElias2010 skriver: De er da skønne! Elsker sort/hvide billeder og selvom han da ikke lige sidder med risengrød oppe over ørerne og nissehue på, så sidder han da med en bøvlet julelysguirlande og det tror jeg altså der er mange der kan nikke genkendende til i juletiden når de efter endnu et år skal findes frem igen og vikles ud
Jeg er SÅ vild med billede 1..!!
Ikke at de andre ikke er gode
Men der er noget over billede 1 som virker så varmt !
Skøn dreng har du
Og jeg overvejer selv at få lavet fjolle billeder af mine børn nu
Bshizzle skriver: Jeg er SÅ vild med billede 1..!! Ikke at de andre ikke er gode Men der er noget over billede 1 som virker så varmt ! Skøn dreng har du Og jeg overvejer selv at få lavet fjolle billeder af mine børn nu
Fede billeder
Super fedt Camilla!
Jeg spillede lidt med lys sidste år med mine børn.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128