fjollede julebilleder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.659 visninger
7 svar
16 synes godt om
8. december 2013

Kamulla

nærmest UMULIGT at fange et ægte smig af min søn .. så der var en julebillede tråd forleden jeg ikke kan finde.. så det var nogle af dem.. haha... tosset monstro

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2013

MortilElias2010

Kamulla skriver:

nærmest UMULIGT at fange et ægte smig af min søn .. så der var en julebillede tråd forleden jeg ikke kan finde.. så det var nogle af dem.. haha... tosset monstro

De er da skønne!  Elsker sort/hvide billeder og selvom han da ikke lige sidder med risengrød oppe over ørerne og nissehue på, så sidder han da med en bøvlet julelysguirlande og det tror jeg altså der er mange der kan nikke genkendende til i juletiden når de efter endnu et år skal findes frem igen og vikles ud 

Anmeld

8. december 2013

Kamulla

MortilElias2010 skriver:

De er da skønne!  Elsker sort/hvide billeder og selvom han da ikke lige sidder med risengrød oppe over ørerne og nissehue på, så sidder han da med en bøvlet julelysguirlande og det tror jeg altså der er mange der kan nikke genkendende til i juletiden når de efter endnu et år skal findes frem igen og vikles ud 

hehe ja.. det var den nye kæde der skulle op på den store plante mente han.. han havde dog ikke forudset han vil hive den forkert ud af æsken så den endte med at være viklet ind..

Anmeld

8. december 2013

Mamalou

Kamulla skriver:

Det er nogle rigtig gode billeder - kreativt tænkt med lyskæden

Vh. Louise

Anmeld

8. december 2013

Bshizzle

Jeg er SÅ vild med billede 1..!! 

Ikke at de andre ikke er gode 

Men der er noget over billede 1 som virker så varmt ! 

Skøn dreng har du 

Og jeg overvejer selv at få lavet fjolle billeder af mine børn nu 

Anmeld

9. december 2013

Kamulla

Bshizzle skriver:

Jeg er SÅ vild med billede 1..!! 

Ikke at de andre ikke er gode 

Men der er noget over billede 1 som virker så varmt ! 

Skøn dreng har du 

Og jeg overvejer selv at få lavet fjolle billeder af mine børn nu 

tak ja elsker fjollebilleder af min søn... sjovt nok dem jeg gemmer mens de "opstillede" ikke bliver... meeeennn nu kan han heller ikke smile almindeligt på kommando.. haha... det falske smil er ikke så godt..

Anmeld

10. december 2013

bøllen

Kamulla skriver:

Fede billeder  

Anmeld

10. december 2013

DesiraeR

Kamulla skriver:

Super fedt Camilla!

Jeg spillede lidt med lys sidste år med mine børn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.