Hjælp med budget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. december 2013

Anonym trådstarter

Hej har virkelig brug for hjælp til budget... til ca 10.000 kr. min kommende mand er i fast arbejde og jeg er i gang med uddannelse kan man ligge på mellem 10-15000 i bryllup, hvis ja er der nogen der kunne tænke sig at skrive et forslag til et budget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Anonym skriver:

Hej har virkelig brug for hjælp til budget... til ca 10.000 kr. min kommende mand er i fast arbejde og jeg er i gang med uddannelse kan man ligge på mellem 10-15000 i bryllup, hvis ja er der nogen der kunne tænke sig at skrive et forslag til et budget?

Kunne godt være relevant hvor mange personer det er til.

Er ik selv gift men som hjælp til dem der måtte svare

Anmeld

8. december 2013

Anonym trådstarter

ups ja det er i fest lokale som vi giver 1500 kr for. og der er inviteret 46 mennesker

Anmeld

8. december 2013

mor88

Anonym skriver:

Det lyder ikke af meget. Hvad med ringe, kjole/smoking, blomster, bordpynt, underholdning, servitricer, evt køkkenhjælp? Hvad kunne i tænke jer af mad?

Anmeld

8. december 2013

Anonym trådstarter

mor88 skriver:

Det lyder ikke af meget. Hvad med ringe, kjole/smoking, blomster, bordpynt, underholdning, servitricer, evt køkkenhjælp? Hvad kunne i tænke jer af mad?

vi har indtil nu købe ind for 6000 kr ca. vi har brudekjole med slør og sko. jakkesæt, skjorte og sko. vi har købt pynt til bordene. vi har købt ind til det par der sidder på kagen. og vi har købt rød og hvid vin.. og ringe har vi også købt vi har et mad budget på ca 5000 kr. og lokale lejer vi for 1500

Anmeld

8. december 2013

Nessie

Vi har holdt os inden for den pris, dog er ringene ikke medregnet.

Alt er fundet billigt ved at spørge om priser og søge på nettet.

Selv vores ringe er fundet til under halv pris ved at tage på udsalg i en smykkeforretning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.