Brug for meninger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.894 visninger
26 svar
21 synes godt om
8. december 2013

Anonym trådstarter

Jeg er lige anonym da det ikke skal frem endnu..

Jeg og min kæreste har prøvet at blive gravide i 15 måneder, min mens har altid været meget punktlig... jeg skulle have haft min mens i dag, plejer at få mens-smerter og udflåd. 
Der er intet tegn på mens.. 
MEN jeg har haft opkast og de sygeste mavesmerter.. og i og med at min mens ikke er kommet håber jeg lidt at kunne give min kæreste 2 streger i julegave 

Nå, men nu til spørgsmålet - HVIS jeg nu er gravid.. er det så normalt at det gør SÅ ondt "når det sker", eller hvad??
Er der en chance eller er det bare indbildning?? 

Knus den håbefulde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2013

EnSødMor

Anonym skriver:

Jeg og min kæreste har prøvet at blive gravide i 15 måneder, min mens har altid været meget punktlig... jeg skulle have haft min mens i dag, plejer at få mens-smerter og udflåd. 
MEN jeg har haft opkast og de sygeste mavesmerter.. og i og med at min mens ikke er kommet håber jeg lidt at kunne give min kæreste 2 streger i julegave 

Nå, men nu til spørgsmålet - HVIS jeg nu er gravid.. er det så normalt at det gør SÅ ondt "når det sker", eller hvad??

Knus den håbefulde 

Der er altid en chance..

Enten spiller kroppen dig et puds, eller også har du en lille spire i maven..

Kun en test kan give dig det præcise svar..

Jeg selv skulle ha haft mens for 5 dage siden, men ingen tegn, så burde tage en test, da manden har fødselsdag om en uge kunne det da være en god lille ekstra gave at give.

Anmeld

8. december 2013

Anonym trådstarter

EnSødMor skriver:

Der er altid en chance..

Enten spiller kroppen dig et puds, eller også har du en lille spire i maven..

Kun en test kan give dig det præcise svar..

Jeg selv skulle ha haft mens for 5 dage siden, men ingen tegn, så burde tage en test, da manden har fødselsdag om en uge kunne det da være en god lille ekstra gave at give.

Jeg krydser for dig 

Hvornår kan man teste?? 

(Hvor mange dage over tid?)

Anmeld

8. december 2013

EnSødMor

Anonym skriver:

Jeg krydser for dig 

Hvornår kan man teste?? 

Jamen den dag du forventer din mens, jeg trækker den bare lidt.. 

Anmeld

8. december 2013

Frk.S

Om jeg fatter hvordan i formår at strække den.
Jeg havde testet med dem samme.

Krydser fingre for jer begge 2.

Anmeld

8. december 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Jeg krydser for dig 

Hvornår kan man teste?? 

Jeg har altid testet den dag min mens burde være der. Testene har ikke taget fejl før

Anmeld

8. december 2013

C-Dog

Har aldrig hørt om at det skulle gøre ondt ved en sund graviditet.. En uden for livmoderen skulle vist gøre pænt nas.. Og en sa starter også oftest med mens agtige smerter Hvad jeg lige kan læse mig til. Så hvis det gør virkelig av Skal du nok søge læge i løbet af ugen :-( ikke for at male fanden på væggen.

Anmeld

8. december 2013

Mariam90

Anonym skriver:

Knus den håbefulde 

Jeg havde også mange mens smerter alligevel når min mens udeblev, men testen vist meeeget svagt positiv efter 1-2 dage. 

Håber du er gravid. Lav et test imorgen hvis mensen ikke kommer. Den vil nok give dig svaret ihvertfald 

Held og lykke med testen. 

Anmeld

8. december 2013

Anonym trådstarter

1.000 tak for alle jeres svar (både gode og "dårlige")

Må ned og købe en test i morgen.. håber jeg kan give jer en god update 

Anmeld

8. december 2013

Mmy87

Hej!

Jeg har selv fået konstateret at jeg er ca 7+5 i dag, og jeg har mens lign. smerter (dog ikke helt så kraftige), både stikken og lidt spændinger, så tror det er normalt nok. Det var ikke noget sygeplejersken bed mærke i ihvertfald, så tror det er helt normalt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.