Mangler en opskrift

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

865 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. juli 2009

KWL

Måske er det mig der ikke kigger godt nok - men nu er ejg blevet helt tosset med jeres flotte kager og skal selv prøve snart.
Jeg synes både tobleronecremen og skildpaddecremen lyder så lækkert men kan ikke finde en opskrift på det???
Jeg mangler også at vide om man putter det i hvert lag eller man putter noget andet i hveranden og hvis ja - hvad så ??

Håber i kan hjælpe.

Kristine - en kagebager jomfru

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2009

Ni-ko-li-ne

Kristinewl skriver:

Måske er det mig der ikke kigger godt nok - men nu er ejg blevet helt tosset med jeres flotte kager og skal selv prøve snart.
Jeg synes både tobleronecremen og skildpaddecremen lyder så lækkert men kan ikke finde en opskrift på det???
Jeg mangler også at vide om man putter det i hvert lag eller man putter noget andet i hveranden og hvis ja - hvad så ??

Håber i kan hjælpe.

Kristine - en kagebager jomfru

hej smukke ;0) 

tobleronecreme:

200gram toblerone
1/4 piske fløde

smelt chokoladen og afkøl, pisk fløden så den er lige ved at blive til smør og vend de to ting sammen :0) det bliver først stift efter et døgns tid

jeg mener det er samme fremgang med skildpadderne :0)

Anmeld

28. juli 2009

Plysbjørnen

I øverste indlæg i kageklubben (den hedder opskrifter) burde du kunne finde opskrifter på både tobleronecreme og skildpaddecreme...
Hvordan du lægger det sammen er op til dig selv, Men personligt tror jeg ikke at jeg ville putte skildpaddecreme og tobleronecreme i samme.

Anmeld

28. juli 2009

KWL

Så fandt jeg også alle opskrifterne... Tak

Nej havde heller ikke tænkt mig at bruge begge to i sammen kage. Men kan man i hvert andet lag f.eks. putter bananer ind. Ved nemlig at mine piger elsker lagkage med bananer i. ?? Hvad tænker i om det.
Altså skiftevis bananer og tobleronecreme??? Bliver der ulækkert???

Kristine - der på torsdag tager til Ikea og køber et bage sæt og så går jeg i krig!!!

Anmeld

28. juli 2009

Trolde_mor

Kristinewl skriver:

Så fandt jeg også alle opskrifterne... Tak

Nej havde heller ikke tænkt mig at bruge begge to i sammen kage. Men kan man i hvert andet lag f.eks. putter bananer ind. Ved nemlig at mine piger elsker lagkage med bananer i. ?? Hvad tænker i om det.
Altså skiftevis bananer og tobleronecreme??? Bliver der ulækkert???

Kristine - der på torsdag tager til Ikea og køber et bage sæt og så går jeg i krig!!!

Jeg syntes det lyder lækkert med skiftevis banan og Toblerone

Jeg er sikker på dine døtre vil elske

Held og lykke med bagningen

Anmeld

28. juli 2009

W&M <3

Hejsa.

Jeg lavede et par kager til min brors fødselsdag i lørdags og havde lavet en med toblerone og banan. Den var super god og gæsterne var vilde med den.

så det kan dun sagtens gøre.

knus.

Anmeld

28. juli 2009

KWL

Tak for det. Kan næsten ikke vente med at øve mig... Men skulle gerne blive god til Tildes fødselsdag d. 21 august så mon ikke der skal lavet et par kager eller fem inden... uhm...

Anmeld

28. juli 2009

Trolde_mor

Kristinewl skriver:

Tak for det. Kan næsten ikke vente med at øve mig... Men skulle gerne blive god til Tildes fødselsdag d. 21 august så mon ikke der skal lavet et par kager eller fem inden... uhm...

Hehe.. Dét er jeg sikker på familien derhjemme syntes hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.