Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
bobbles skriver: jep vi har foreløbig 12.000 kr vi mangler ting får.. og har ca. købt ind for 6000 indtil videre er godt nok spændt.. er os bare død nervøs
jep vi har foreløbig 12.000 kr vi mangler ting får.. og har ca. købt ind for 6000 indtil videre er godt nok spændt.. er os bare død nervøs
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nessie skriver: Man kommer hele tiden i tanker om noget der mangler. Jeg er lige kommet i tanker om, at der også skal være lidt blomster i kirken Men jeg er ikke nervøs. Vi når nok det hele, og hvis ikke, så bliver det nok en god fest alligevel
Man kommer hele tiden i tanker om noget der mangler. Jeg er lige kommet i tanker om, at der også skal være lidt blomster i kirken Men jeg er ikke nervøs. Vi når nok det hele, og hvis ikke, så bliver det nok en god fest alligevel
bobbles skriver: hehe ja der er sikkert en million ting endnu.. vi har dog stadig 4½ måned at løbe på endnu tror mere jeg er nervøs for at stå i kirken vi har endnu ikke fundet ud af noget mad endnu vi har dog lagt budget
hehe ja der er sikkert en million ting endnu.. vi har dog stadig 4½ måned at løbe på endnu tror mere jeg er nervøs for at stå i kirken vi har endnu ikke fundet ud af noget mad endnu vi har dog lagt budget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128