Sende invitationer 3 måneder før?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2013

Nessie

bobbles skriver:

jep vi har foreløbig 12.000 kr vi mangler ting får.. og har ca. købt ind for 6000 indtil videre er godt nok spændt.. er os bare død nervøs

Man kommer hele tiden i tanker om noget der mangler. Jeg er lige kommet i tanker om, at der også skal være lidt blomster i kirken

Men jeg er ikke nervøs. Vi når nok det hele, og hvis ikke, så bliver det nok en god fest alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2013

bobbles

Nessie skriver:

Man kommer hele tiden i tanker om noget der mangler. Jeg er lige kommet i tanker om, at der også skal være lidt blomster i kirken

Men jeg er ikke nervøs. Vi når nok det hele, og hvis ikke, så bliver det nok en god fest alligevel

hehe ja der er sikkert en million ting endnu.. vi har dog stadig 4½ måned at løbe på endnu tror mere jeg er nervøs for at stå i kirken vi har endnu ikke fundet ud af noget mad endnu vi har dog lagt budget

Anmeld

8. december 2013

Nessie

bobbles skriver:

hehe ja der er sikkert en million ting endnu.. vi har dog stadig 4½ måned at løbe på endnu tror mere jeg er nervøs for at stå i kirken vi har endnu ikke fundet ud af noget mad endnu vi har dog lagt budget

Det er også den del jeg er mest nervøs for, men den har jeg valgt at blokke ude i ca. 14 dage endnu

Jeg brugte lang tid på nettet, forat undersøge menuer og priser på de forskellige catering firmaer, men vi synes da at vi fandt en god og billig buffet

Anmeld

8. december 2013

bobbles

har indtil videre fundet kokken og jomfruen og jysk dinner som jeg synes er billigst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.