Vokser SÅ hurtigt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
3 svar
3 synes godt om
8. december 2013

Simona

Hej allesammen!

Jeg er gravid 8+1 og har allerede måtte købe nye bukser som maven kan være i. Det er min første graviditet og regnede ikke med at det ville kunne ses før om laaang tid!

Nu er jeg så utroligt nevøs for om det er tvillinger.. Hvad synes I? Voksede jeres lige så hurtigt selvom der kun var én? Er jeg bare oppustet?
Har stort set ingen symptomer overhovedet, er bare meget meget følsom og græder hele tiden.

Billede 1. 4+1 54,7 kg.
Billede 2. 8+1. 53,7 kg.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2013

asff

Simona skriver:

Hej allesammen!

Jeg er gravid 8+1 og har allerede måtte købe nye bukser som maven kan være i. Det er min første graviditet og regnede ikke med at det ville kunne ses før om laaang tid!

Nu er jeg så utroligt nevøs for om det er tvillinger.. Hvad synes I? Voksede jeres lige så hurtigt selvom der kun var én? Er jeg bare oppustet?
Har stort set ingen symptomer overhovedet, er bare meget meget følsom og græder hele tiden.

Billede 1. 4+1 54,7 kg.
Billede 2. 8+1. 53,7 kg.

Jeg voksede ekstremt hurtigt! Troede faktisk også der var tvillinger, men kun et stk's

Anmeld

8. december 2013

AnnaK89

Lige nu er du bare oppustet
Baby er stadig alt for lille til at kunne ses udenpå maven

Jeg var også selv vildt oppustet i min sidste graviditet
Jeg var ca. uge 10 på det billede
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. december 2013

Aluka

Simona skriver:

Hej allesammen!

Billede 1. 4+1 54,7 kg.
Billede 2. 8+1. 53,7 kg.

Ved at min mor i sin tid blev scannet for at se om der var tvillinger (Man blev normalt ikke scannet dengang som i dag), fordi hun voksede så hurtigt. Men der var kun en 

Så det er bestemt ikke sikkert der er to 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.