Bækkensmerter??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

245 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. december 2013

Anonym trådstarter

Hej alle baby brugere
Jeg vil stadig være anonym lidt endnu, da alle i familien ikke ved noget om graviditeten!

Mit spørgsmål er: Har nogle af jer haft problem med bækkenet i uge 10?? Jeg har så forfærdelig ondt, når jeg skal op af min seng Jeg kan ikke vende mig over på højre side, det er så smertefuldt.

Nogle der har haft lignende problem og i såfald, hvad skal/kan man gøre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2013

Anonym trådstarter

Ikke nogle der har prøvet det?? /:

Anmeld

9. december 2013

ette1987

Mit er ryggen, og det startede også tidligt. Lægen kan give dig en henvisning til fys, som kan hjælpe dig med øvelser. Har dog ikke selv fået så meget ud af fys. Min erfaring siger hvile og aflastning hjælper bedst Og så sover jeg med en pude under det ene ben. Evt varmepude på ryg/lænd når jeg ligger i sofaen. 

Anmeld

9. december 2013

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Jeg fik det i uge 12 i denne graviditet. (3. gangs gravid)

Tag til lægen hurtigst muligt så de kan henvise dig og finde ud af om det er bækkenløsning eller en masse spændinger, der sidder. 

Anmeld

9. december 2013

asff

Anonym skriver:

Hej alle baby brugere
Jeg vil stadig være anonym lidt endnu, da alle i familien ikke ved noget om graviditeten!

Mit spørgsmål er: Har nogle af jer haft problem med bækkenet i uge 10?? Jeg har så forfærdelig ondt, når jeg skal op af min seng Jeg kan ikke vende mig over på højre side, det er så smertefuldt.

Ja, her startede det i uge 8 Nu har jeg så bækkenløsning.. Men det blev faktisk bedre i 2. trimester. Jeg får akupunktur for det, det hjælper lidt Og jo! Forsøg at holde dig i gang, fx ved at cykle eller sådan noget - det er altså en god ide.

Anmeld

9. december 2013

Anonym trådstarter

ette1987 skriver:

Mit er ryggen, og det startede også tidligt. Lægen kan give dig en henvisning til fys, som kan hjælpe dig med øvelser. Har dog ikke selv fået så meget ud af fys. Min erfaring siger hvile og aflastning hjælper bedst Og så sover jeg med en pude under det ene ben. Evt varmepude på ryg/lænd når jeg ligger i sofaen. 

Ja jeg må nok tage en tur til lægen så, for det andet er så ulideligt

Tak for jeres svar!

Anmeld

9. december 2013

Aabye

Anonym skriver:

Hej alle baby brugere

Jeg fik bækkenløsning i min første graviditet da jeg var lidt over halvvejs.. Og den var voldsom.. 

Så da jeg blev gravid anden gang synes jeg at jeg havde forberedt mig på at få bækkenløsning igen.. Havde dog ikke regnet med at få det så tidligt som jeg gjorde.. 
For jeg fik det allerede i 7+ anden gang :/

Anden gang var det så voldsomt at lægerne gerne så mig på krykker.. Man kan ikke gøre noget som helst.. Du kan evt gå i gang med at lave nogle øvelser for at styrke musklerne i bækkenet så de hjælper med at holde sammen på det hele omkring bækkenet.. Men det er også det eneste råd jeg kan give dig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.