35+0 med ønskebabyen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

897 visninger
4 svar
17 synes godt om
8. december 2013

**Ønskebabyen

5 uger til termin, det er jo ingen tid! Glæder mig til at få min lille dreng i armene, men samtidig nyder jeg virkelig også tiden inden hans ankomst helt vildt. Vi får jo aldrig nogensinde den tid igen <3

Værelserne er færdige!!! Nu skal vi bare her den næste uges tid have møbleret dem igen Hvor er det fantastisk endelig at være færdige, og snart kunne finde alle babytingene frem igen og begynde at få vasket tøj

Synes maven har taget et ryk i forhold til de forrige uger - kæresten mener også at kunne se forskel fra dag til dag, meeeeeeeen....... det ved jeg nu ikke! hihi

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2013

BigHope13

**Ønskebabyen skriver:

5 uger til termin, det er jo ingen tid! Glæder mig til at få min lille dreng i armene, men samtidig nyder jeg virkelig også tiden inden hans ankomst helt vildt. Vi får jo aldrig nogensinde den tid igen <3

Værelserne er færdige!!! Nu skal vi bare her den næste uges tid have møbleret dem igen Hvor er det fantastisk endelig at være færdige, og snart kunne finde alle babytingene frem igen og begynde at få vasket tøj

Synes maven har taget et ryk i forhold til de forrige uger - kæresten mener også at kunne se forskel fra dag til dag, meeeeeeeen....... det ved jeg nu ikke! hihi

Nøj hvor går tiden bare stærkt. Og hvor er du altså bare smuk gravid, synes den strutter rigtig meget fremad nu, så flot altså

Anmeld

8. december 2013

**Ønskebabyen

BigHope13 skriver:

Nøj hvor går tiden bare stærkt. Og hvor er du altså bare smuk gravid, synes den strutter rigtig meget fremad nu, så flot altså

Ja det går helt vildt stærkt - kan slet ikke følge med

og tusind tak for de søde ord!! det er altid dejligt når man for rosende ord og især når man til tider bare selv føler sig kæmpe og enorm

Anmeld

9. december 2013

mommy1991

**Ønskebabyen skriver:

Super flot mave!  

Anmeld

9. december 2013

**Ønskebabyen

emmagirl skriver:

Super flot mave!  

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.