Jeg er lidt i tvivl om hvad vi skal ønske os. Lige nu har James hverken det ene eller det andet, da vi tit bliver kørt når vi skal rundt, og han sover i en ulddragt under godt med dyner.
Men han starter i VS til januar, og jeg kan ikke finde ud af, om vi skal ønske os en vinterjakke eller en flyverdragt til ham til jul - kun en af de to.
Jeg vil gerne høre hvad i synes, når i tager nedenstående ting med i jeres overvejelser:
- De siger i VS, at de helt små ikke er nede på jorden, når de er ude om vinteren, fordi de ikke bevæger sig så meget og derfor bliver kolde. De sidder typisk oppe i barnevogn, når de er ude, men som oftest leger de indenfor.
- Når vi kører til/fra VS er det i en tvillingevogn, hvor han sidder i en Sleebee
- Hvis vi er ude at køre hvor han sidder op i barnevognen, har han dobbeltdyne over benene + kalechen.
Jeg længer umiddelbart mest til en jakke, da hans ben i alle disse tilfælde vil være dækket af dyne eller sleebee, men jeg er lidt i tvivl. For det vil også være varmt i en sleebee med flyverdragt på.
Hvad synes i?
Anmeld