hvordan ved man om det hele er kommet ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. december 2013

Anonym trådstarter

Jeg havde en SA i sommers (6+3) og lægen tjekkede med blodprøver at hcg kom under 5 - men nu tænker jeg, hvordan ved jeg, at alt er som det skal være "derinde"? Og at det hele er ude? Er ikke blevet gravid siden - kan det være derfor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2013

Cat93

Altså da jeg havde en SA, blev jeg undersøgt at en gynækolog så de vidste at alt var kommet ud.

Anmeld

7. december 2013

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Jeg havde en SA i sommers (6+3) og lægen tjekkede med blodprøver at hcg kom under 5 - men nu tænker jeg, hvordan ved jeg, at alt er som det skal være "derinde"? Og at det hele er ude? Er ikke blevet gravid siden - kan det være derfor?

Hvis det hele ikke var kommet ud, var du relativt hurtigt blevet dårlig. ( ondt i maven, feber osv)

Anmeld

7. december 2013

Klumpe-dumpe

dobbel

Anmeld

7. december 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Hvis HCG er målt til normalniveau, og du i øvrigt ikke havde andre symptomer, så er alt i orden, men derfor kan jeg godt forstå, at man har alle mulige irrationelle tanker omkring det.
Tålmodighed...

Anmeld

7. december 2013

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar... Jeg kan vist godt have ro i sjælen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.