Så kom prinsessen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2013

Lotus86

Frk-Lotusblomst skriver:

Hun var været sug i 3 måneder.. Fik dræn og så betændelse i hele hovedet derefter.. Men nu er akt godt <3 og hun rykker dig enormt i udvikling .. Hver gang hun blev syg rykkede hun tilbage i udvikling.. Hun tabte sig (dvs vejede 100g mindre som 9 måneder end da hun var 6 måneder) heldigt hun var en tyk baby

Jaaaaa... Det var Hans favorit navn - Sofia .. Og så måtte jeg ikke engang vælge stavemåden det bliver dejlig nemt ved den næsten .. Der har jeg 1. Ret.. Haha

Åh nej da Det er jeg ked af at høre, det må virkelig have været en hård periode. Glad for at høre at hun nu er frisk igen

Hihi... De kan være stædige de mænd, godt du har bestemmerretten næste gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2013

Lotus86

Benjamins'mor skriver:

Stort tillykke med hende!

Tak

Anmeld

11. december 2013

Lotus86

misslea skriver:

stort tillykke.... hun ser deeejlig ud

Tak

Og tillykke med at i selv skal have endnu en lille prinsesse

Anmeld

12. december 2013

Sabone

Lotus86 skriver:

I nat kl. 01.51 kom vores skønne Sophia til verden. 3270 gram og 53 cm. lang. Fødslen gik mega hurtigt, fik igangsættelsespiller kl. 22.00, de slemme veer startede 23.30, var på fødegangen 00.30 hvor jeg var 8-9 cm. åben og så var hun så ude 01.51. Puha en omgang, ikke flere unger til os

Kommer med en ordentlig fødselsberetning når tiden lige er til det, men i får da lige et par billeder af vores smukke prinsesse

Jeg tror, at din datter og min søn skal være kærester..

Nøj, hvor er hun skøn!! 

Stort tillykke!

Anmeld

12. december 2013

Lotus86

Sabone skriver:

Jeg tror, at din datter og min søn skal være kærester..

Nøj, hvor er hun skøn!! 

Stort tillykke!

Hvor er du sød

Anmeld

12. december 2013

Frk-Lotusblomst

Lotus86 skriver:

Åh nej da Det er jeg ked af at høre, det må virkelig have været en hård periode. Glad for at høre at hun nu er frisk igen

Hihi... De kan være stædige de mænd, godt du har bestemmerretten næste gang

Det var det også.. Faldt sammen med opstart af studie .. Suk ...

Ja.. Det er de.. Veto, veto, veto var det eneste der kom udaf hans mund men dagen efter fødslen, hvis jeg sad med den lille, kiggede på hende, spørgende - er du en lille Sofia, det tror jeg vist du er.. Og farmand rykkede på sig og spurgte om jeg mente det og så tudede.. Ja det var det hele værd

Anmeld

12. december 2013

Happiness

Stort tillykke med hende. Hun er godt nok en smuk lille sag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.