Rengøring af klinker??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

983 visninger
3 svar
1 synes godt om
7. december 2013

Sitrani

Hej kloge husmødre

Vi har et badeværelse med klinker. Ude i selve badet er der kommet sorte eller mørke pletter rundt omkring og mest i hjørnerne. Det er nok noget mug-lignende, tænker jeg, pga. fugtigheden.. Har engang set hvordan man fjerner det, men kan ikke huske om det var med eddikesyre? Har ikke lyst til bare at prøve, da jeg ikke vil ødelægge noget.. Hvad bruger I til jeres klinker derhjemme? Alm. rengøringsmiddel virker ikke her.... Vi har matte klinker....

Håber der er nogen der ved hvordan jeg kan få fjernet det.. Det ser ikke godt ud....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2013

o1Mutte

Sitrani skriver:

Hej kloge husmødre

Vi har et badeværelse med klinker. Ude i selve badet er der kommet sorte eller mørke pletter rundt omkring og mest i hjørnerne. Det er nok noget mug-lignende, tænker jeg, pga. fugtigheden.. Har engang set hvordan man fjerner det, men kan ikke huske om det var med eddikesyre? Har ikke lyst til bare at prøve, da jeg ikke vil ødelægge noget.. Hvad bruger I til jeres klinker derhjemme? Alm. rengøringsmiddel virker ikke her.... Vi har matte klinker....

Håber der er nogen der ved hvordan jeg kan få fjernet det.. Det ser ikke godt ud....

Jeg skrubber vores klinker i bruseren med skurecreme

Anmeld

7. december 2013

Sitrani

o1Mutte skriver:

Jeg skrubber vores klinker i bruseren med skurecreme

Okay... Fjerner det så det sorte i hjørnerne også..? Og kalken..?

Anmeld

7. december 2013

o1Mutte

Sitrani skriver:

Okay... Fjerner det så det sorte i hjørnerne også..? Og kalken..?

Ja det synes jeg Det er hårdt arbejde og der skal lægges kræfter i Bruger en svamp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.