Fulfstændig lost...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

583 visninger
9 svar
5 synes godt om
7. december 2013

Soleil

...Ja det er hvad jeg er! Jeg oprettede jo en tråd igår fordi jeg var sikker på at jeg var ved at miste, da jeg havde ekstreme mavesmerter, brunt udflåd og til sidst blod.

Men så i nat og i dag har der ikke været antydningen af noget som helst, jeg er stadig øm  i underlivet fra igår, men ingen blod eller smerter.

Gad vide om det virkelig bare var det gule legeme som gav mig de vilde smerter, som scannings damen sagde og at jeg stadig er gravid eller om jeg HAR mistet igår??

Jeg aner ingenting lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2013

esioul

Soleil skriver:

...Ja det er hvad jeg er! Jeg oprettede jo en tråd igår fordi jeg var sikker på at jeg var ved at miste, da jeg havde ekstreme mavesmerter, brunt udflåd og til sidst blod.

Men så i nat og i dag har der ikke været antydningen af noget som helst, jeg er stadig øm  i underlivet fra igår, men ingen blod eller smerter.

Gad vide om det virkelig bare var det gule legeme som gav mig de vilde smerter, som scannings damen sagde og at jeg stadig er gravid eller om jeg HAR mistet igår??

jeg håber det bedste.

DU fik ikke taget blodprøve?

Anmeld

7. december 2013

Soleil

Ja det gør jeg godt nok også

Nej det gjorde jeg desværre ikke. Men skal til min første graviditetsundersøgelse mandag og har ikke aflyst tiden, så da vil jeg lige sætte lægen ind i det hele og se om han ikke vil tage en blodprøve på mig

Anmeld

7. december 2013

esioul

Soleil skriver:

Ja det gør jeg godt nok også

Nej det gjorde jeg desværre ikke. Men skal til min første graviditetsundersøgelse mandag og har ikke aflyst tiden, så da vil jeg lige sætte lægen ind i det hele og se om han ikke vil tage en blodprøve på mig

Blødte du meget i går?

Håber det er falsk alarm.

Men hvis der kom meget frisk blod, tegner det ikke så godt.

Anmeld

7. december 2013

Soleil

Altså jeg fyldte et bind med frisk blod, men der var ingen klumper i

Altså jeg tror mest på at jeg har mistet min lille spire, men har måske også et lille håb på at den stadig er der...

Men jeg griber vidst efter meget små halmstrå

Anmeld

7. december 2013

esioul

Soleil skriver:

Altså jeg fyldte et bind med frisk blod, men der var ingen klumper i

Altså jeg tror mest på at jeg har mistet min lille spire, men har måske også et lille håb på at den stadig er der...

Men jeg griber vidst efter meget små halmstrå

Så kan du også kun blive overrasket hvis den er der endnu

Ser frem til en forhåbentlig positiv update fra dig.

Anmeld

7. december 2013

Lykke:)

Soleil skriver:

krydser fingre for dig!

Anmeld

7. december 2013

Leonora

Det kunne godt lyde som om den cyste du havde er sprunget og at intet med spiren har at gøre.

Jeg krydser fingre for dig og håber du slipper med skrække

Kram fra mig

Anmeld

7. december 2013

VIPpigen

Jeg håber for dig det bare var en blødning, og at det lille pus stadig har det godt. men det er bedre at tænke pessimistisk, og så blive glædelig overrasket

For at den bette bare laver uorden, bliver en lille baby og holder jer vågen om natten om 8 måneder

Anmeld

7. december 2013

Soleil

Ja sådan har jeg det også, det med cysten. Hun sagde at den var rigtig stor og det lignede at det nærmere var ægløsning jeg havde end graviditet. Men da jeg både testede positiv på min og deres graviditetstest, kunne det ikke helt passe

Jeg kan se at det brune udflåd så småt begynder igen, men kun ved toiletbesøg.

Intet er bedre end en lille baby der holde en vågen om natten

Tak for alle jeres svar og tanker - de varmer på sådan en smuk vinterdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.