ideer????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. marts 2008

Mor-jannie

jeg søger ideer:-)

nu hvor vi flytter for william jo sit ejet værelse og skal der ind og sove på et tidspunkt

men søger ideer til hvordan hans værelse skal se ud...

må jeg se jeres

og han i nogle ideer og i vil dele vil jeg meget gerne høre

kram jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2008

ivfmarie

tjaaa.... vi har jo begge børn på ét værelse, så det er ikke nemt at holde et prins/prinsessetema. Det er vist bare et rodetema :-o
Vi er for nærrige til at give en masse penge for smarte ting der ser flotte ud, men ikke er nødvendige, så vores værelse er et samsurium af nyt og gammelt, flot og grimt. Men værelset fungerer som det skal: der er en god pusleplads, to børnesenge, MASSER af legetøj, og skabe og kommoder med tøj, og rod, rod, rod! :D Så det er et ægte børneværelse!

Marie, der glæder sig til ungerne er store nok til at ryde op!

Anmeld

24. marts 2008

BellaT

Phillips værelse er ikke rigtig møbleret endnu. En kommode med tøj og en lænestol med fodskammel til amning (nød den da, de 2 uger jeg ammede:'() Sad og kiggede ud over markerne imens. Snøft. Der er legetøj og trommesæt og en Ferrari cykel. Vi har sat lyseblåt stribet tapet op på skråvæggen. Og resten af væggen har en hjemmelavet bort med sjove dyr. Min søsters værk. Er glad for værelset og glæder mig til at indrette det, når han om 8-10 år flytter derind:)). Ej, når han er et års tid regner vi med at flytte ham derind. God arbedslyst med værelset. Knus fra Helle...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.