sidder og undrer mig...kraftigt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.570 visninger
17 svar
0 synes godt om
27. juli 2009

Christopher&Andreas

hej...
forstår altså ikke hvorfor liftnet er lovlige en herinde var så sød lige at sende dette skræmmende link..... er det stadigvæk lovligt at bruge det efer alle de test der er lavet?????   http://www.youtube.com/watch?v=qeJ50z-r-5s virkelig grimt synes jeg... blev helt skidt tilpas...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg syntes det er logik for burhøns at det er totalt usikkert at bruge liftnet... det undrer mig overhovedet ikke hvordan det ser ud. I min verden vil det altid være en AUTOSTOL der er bedst!!! og gerne 5 punkts!!!

(og flytter lige emnet til udstyr )

Anmeld

28. juli 2009

sarahb

Det burde være ulovligt at bruge det,så skræmmende at bebs bare vælter rundt der inde hvis man drejer hårdt, breser hårdt ellers som filmen hvis der sker en ulykke..
Jeg ville ALDRIG bruge det..

Anmeld

28. juli 2009

Christopher&Andreas

Zafir skriver:

Jeg syntes det er logik for burhøns at det er totalt usikkert at bruge liftnet... det undrer mig overhovedet ikke hvordan det ser ud. I min verden vil det altid være en AUTOSTOL der er bedst!!! og gerne 5 punkts!!!

(og flytter lige emnet til udstyr )

HØRT!!!!!!!!! vi har købt ny autostol til vores kommende lillebror hellere holde flere pauser end at bruge liftnet havde det dog til vores 1.søn men brgte det faktisk aldrig brugte stolen..... synes bare stadigvæk det er skræmmende at det kan være lovligt....

Anmeld

28. juli 2009

Emja

Jeg brugte liftnet til vores datter. Ikke fordi jeg syntes det var det bedste eller jeg ikke havde set de tests der er lavet. Vi var simpelthen nød til det, da hun var født med hofteskred og derfor ikke kunne sidde i en autostol de første tre måneder.
Et liftnet skal kun bruges i nødstilfælde, hvor det ikke er muligt at bruge autostol. Og jeg var i hvert falde glad for at det ikke var forbudt, for vi skulle jo have vores lille datter med hjem fra hospitalet.

Anmeld

28. juli 2009

Ni-ko-li-ne

jeg tror det er lovligt fordi folk med babyer der er under den vægt de skal være for at sidde i atolen også skal have en mulighed for at transportede bebs i bil...

Anmeld

28. juli 2009

Betina88

Autostole og intet andet ..

Den video var lige lovlig for meget .. Utroligt at ha' sådan en , hvor babyen vælter rundt i den ..

Anmeld

28. juli 2009

TbCp

ka-ri-na skriver:

jeg tror det er lovligt fordi folk med babyer der er under den vægt de skal være for at sidde i atolen også skal have en mulighed for at transportede bebs i bil...

Jeg tror også det er der den ligger, men vi brugte det dog ikke til Liva, istedet brugte vi en boxette hvor der er seler i og den er ikke så stor og åben som en lift.

Anmeld

28. juli 2009

Mira0911

Min sp siger os at liftnet er lovligt... Men man FRARÅDER at bruge det... Hvorfor skal det så være lovligt når de fraråder det...

Anmeld

28. juli 2009

Vingummien

Da jeg hørte  om liftnet da jeg fik Emil tænkte jeg faktisk på om det ik ku ske det der er i videoen der, og det kan det kan jeg se.

Men et el andet siger mig at den baby der ligger meget løs der, men ved det ik har aldrig haft et holder mig til autostole.
Men tror også man skal sidde om ved den hvis man har et.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.