Har set vores lille spire

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
11 svar
12 synes godt om
6. december 2013

Anonym trådstarter

Godaften i dejlige baby-brugere

Ville bare lige dele denne dejlige begivenhed med jer. Manden min og jeg har i denne uge været til tidlig scanning. Vi så den smukkeste lille spire med  blink. 

glæder mig endnu mere til næste gang, hvor man forhåbenligt kan se, hvad der er op og ned. 

Bare lige en kort opdate her fra

Ville ikke så meget andet end at dele min glæde med jer. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

Ville bare lige dele denne dejlige begivenhed med jer. Manden min og jeg har i denne uge været til tidlig scanning. Vi så den smukkeste lille spire med  blink. 

glæder mig endnu mere til næste gang, hvor man forhåbenligt kan se, hvad der er op og ned. 

Stort tillykke... Hvor langt er du henne??

Anmeld

6. december 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Tillykke det er dejligt med et tidligt kig ind i baby-boet

Anmeld

6. december 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Stort tillykke... Hvor langt er du henne??

Tak er i 6+6, så det meget tidlig. 

Anmeld

6. december 2013

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Tillykke det er dejligt med et tidligt kig ind i baby-boet

Tak <3 ja det mega dejligt. Men nøj hvor går man ud der fra med en speciel følelse. Hehe. Nærmest som om man svæver på en lyserød sky

Anmeld

6. december 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

Tak er i 6+6, så det meget tidlig. 

Det vigtigste var hjerteblinket... Er selv skide nervøs, vi venter nummer 2, og ville også gerne snart scannes, er et sted mellem 6+0 og 6+3. Så hjerteblink da vi ventede vores datter ved 8+4, så ville gerne vente en uge, eller halvanden inden vi scannes

Anmeld

6. december 2013

Ayasmor

Anonym skriver:

Stort tillykke med spiren Hvor er det stort at se den lille og med hjerteblink Hvor langt vil du være henne næste gang?

Anmeld

6. december 2013

Kløver

Hvor dejligt, stort tillykke, kender selv følelsen

Anmeld

7. december 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Det vigtigste var hjerteblinket... Er selv skide nervøs, vi venter nummer 2, og ville også gerne snart scannes, er et sted mellem 6+0 og 6+3. Så hjerteblink da vi ventede vores datter ved 8+4, så ville gerne vente en uge, eller halvanden inden vi scannes

Ja lige præcis. Det var også fantastisk at se.  Utroligt, at man kan se noget, der er så småt. 

Vi fik vores scanning gennem sygehuset, da vi ikke vidste, hvor langt jeg er. 

Sådan havde jeg det også. Tror bare man er nervøs indtil, at man har set, at det hele er som det skal være.

for at du også snart får din spire at se. Og tillykke med din graviditet. 

Anmeld

7. december 2013

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

Stort tillykke med spiren Hvor er det stort at se den lille og med hjerteblink Hvor langt vil du være henne næste gang?

Tak  Ja det fantastisk. Især når det er første barn. Så har man jo ikke prøvet noget lignende inden. 

Jamen det er først til NF. Det har jeg endnu ikke fået tid til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.