Så står jeg frem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.304 visninger
10 svar
11 synes godt om
6. december 2013

AnonymMor

Ja efter at have oprettet en del anonyme tråde i denne kategori kan jeg nu stå frem og fortælle at kæresten og jeg skal giftes D 14-06-14 det er ret vildt og tror ikke helt det er gået op for mig endnu men jeg glæder mig  

Han faldt på knæ for et par uger siden midt i madlavningen mellem vores hund og Naya Hehe 

Så nu kommer der en masse planlægning = STRESS  Evt nogle der ligger inde med en bryllupsopskift ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2013

mommy1991

Rinepigen skriver:

Ja efter at have oprettet en del anonyme tråde i denne kategori kan jeg nu stå frem og fortælle at kæresten og jeg skal giftes D 14-06-14 det er ret vildt og tror ikke helt det er gået op for mig endnu men jeg glæder mig  

Han faldt på knæ for et par uger siden midt i madlavningen mellem vores hund og Naya Hehe 

Så nu kommer der en masse planlægning = STRESS  Evt nogle der ligger inde med en bryllupsopskift ??

Stoooort tillykke!!!!! 

Anmeld

6. december 2013

Hullabullabulla

Rinepigen skriver:

Stort tillykke!!

Skal selv giftes med manden min den 7/6-14 , kjolen er købt, kirken er booket , og så er det vidst det

Mon ikke vi når det ?

Anmeld

6. december 2013

Kløver

Kæmpe stort tillykke, hvor dejligt for jer

Anmeld

6. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Spændene og stort tillykke! Vh stine

Anmeld

7. december 2013

Ryberg

Først og fremmest: TILLYKKE!!!

En ting vil jeg sige - gør op med dig selv hvor meget det skal koste, hvor meget du vil lave og hvor meget du selv vil stå for og hvad andre skal stå for.

Og kig derefter på www.bryllupsklar.dk

Fantastisk bryllupsside, med så mange fantastiske ideer og kreationer!

Vi blev gift sidste sommer (dobbeltbryllup), og vi brugte i alt 45.000 alt inkl.(altså også tøj)

(To brude, to brudgomme, 2 brudepiger, 2 brudesvende, 50 gæster, limousine, forsamlingshus, mad udefra osv osv.) Der manglede intet

Skriv endelig hvis du vil have spareråd, eller lign. Jeg har stadig alt liggende på computeren

Anmeld

7. december 2013

AnonymMor

emmagirl skriver:

Stoooort tillykke!!!!! 

Taaaaaak hehe 

Anmeld

7. december 2013

AnonymMor

Britt88 skriver:

Stort tillykke!!

Skal selv giftes med manden min den 7/6-14 , kjolen er købt, kirken er booket , og så er det vidst det

Mon ikke vi når det ?

Mange tak og tillykke til dig også  

jamen vi er ikke nået længere end at feststedet er på plads Hehe vi mangler stadig at finde en kirkr der matcher datoen  

Anmeld

7. december 2013

AnonymMor

Maja84 skriver:

Kæmpe stort tillykke, hvor dejligt for jer

Tusind tak 

Anmeld

7. december 2013

AnonymMor

StineW79 skriver:

Spændene og stort tillykke! Vh stine

Mange tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.