hmmmm.. :/ ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

650 visninger
8 svar
4 synes godt om
6. december 2013

ErDerLiv

Hej!! Jeg oprettede en tråd for nogle dage siden der lød sådan her: 
Hej alle!!..
Oprettede mig lige som bruger, for at få svar på nogle spørgsmål, som jeg ikke kan finde nogen steder.. Håber i ved noget så. 
Jeg er 18 år, på p-piller, været siden jeg var 13 år. 
Hvis man er gravid, på p-piller (uviden om graviditeten), bare tager sine piller som man plejer, får man så sit menstruation hver måned, selvom man er gravid?

Fik nogle gode råd og svar osv..
Jeg tog en graviditets test som foreslået, og den viste negativ. Den tog jeg i Tirsdags. Jeg har endnu ikke fået mit menstruation. 
Tog min sidste pille i søndags, og skal starte igen på mandag... Skal jeg tage en test mere, eller skal jeg lade tiden komme an og vente på om mit menses kommer? Eller noget helt 3.? Hvis det ikke kommer, og test stadig viser negativ, skal jeg så stadig tage mine piller fra på mandag af? ... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2013

AnthonsMor

ErDerLiv skriver:

Hej alle!!..
Oprettede mig lige som bruger, for at få svar på nogle spørgsmål, som jeg ikke kan finde nogen steder.. Håber i ved noget så. 
Hvis man er gravid, på p-piller (uviden om graviditeten), bare tager sine piller som man plejer, får man så sit menstruation hver måned, selvom man er gravid?

Jeg tog en graviditets test som foreslået, og den viste negativ. Den tog jeg i Tirsdags. Jeg har endnu ikke fået mit menstruation. 
Tog min sidste pille i søndags, og skal starte igen på mandag... Skal jeg tage en test mere, eller skal jeg lade tiden komme an og vente på om mit menses kommer? Eller noget helt 3.? Hvis det ikke kommer, og test stadig viser negativ, skal jeg så stadig tage mine piller fra på mandag af? ... 

Har du misset nogle piller for nylig?

Min mens kunne egentlig også godt være lidt uregelmæssig før jeg blev gravid, men den nåede altid at komme.. 

Selvom du er på piller kan dine tanker om en eventuel graviditet godt stresse kroppen til at springe en mens over, det prøvede jeg også, og også kun i en alder af 18, og der var jeg godt nok også bare hamrende nervøs!

Anmeld

6. december 2013

Kløver

Jeg ville snakkedeed lægen, det mest sansynlige er at du kunne ha godt af at skifte p-pille mærke

Anmeld

6. december 2013

Papillon

Jeg har prøvet næsten at springe en mens over på p-piller. Fik den normalt altid om mandagen, men den ene gang kom den tirsdag eller onsdag og var bare en pletblødning halvanden dags tid. Jeg testede negativt weekenden efter.

Jeg ville bare starte op på pillerne igen som sædvanligt og måske tage en test engang i næste uge

Anmeld

6. december 2013

Mariam90

ErDerLiv skriver:

Hej alle!!..

Hvis du ønsker at være gravid skal du nok ikke tage dine piller, og vent et par dage mere og tage til lægen på mandag og finde ud af det der istedet. 

Hvis du er gravid kan testen også være lidt langsom med at vise positiv, jeg testede meget meget svagt positiv 4+3 

held og lykke 

Anmeld

6. december 2013

ErDerLiv

Det var først her igår at tanken slog mig mere og mere fordi det bare ikke kom, og der heller ikke var symptomer på nogen form for menses. Og det er der endnu stadig ikke. Og nej, jeg ønsker helst ikke at være gravid.. :/ det kan jeg slet ikke. 
Og nej, jeg har heller ikke sprunget en pille over. Det er så sjældent at jeg gør det, men de få gange jeg kommer til at gøre det, da er jeg også selv ret bevidst om det, bla. på grund af jeg ikke har pillerne på mig det tidspunkt jeg plejer at skal have den. Ellers glemmer jeg aldrig en pille. 

Anmeld

7. december 2013

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Tag dine piller som du plejer 

og tag til lægen på mandag. 

Anmeld

7. december 2013

Louise H.

Du gør bare som du plejer og hvis den ikke er kommet mandag, så ring til lægen :-) nogen gange kan kroppen godt drille lidt :-)

Anmeld

9. december 2013

ErDerLiv

Puuuha. Mit menses kom her i går! Tror aldrig jeg har været så glad for mit menses.. Ahahah! Tak for jeres råd og vejledning! Og jeg skal have snakket med en eller anden læge snart ihvertfald. Tænker at der kan være noget med pillerne så jo. Har jo været på p-piller i mange år, så det kan jo være at min krop ikke tager ligeså godt imod dem mere som de har gjort.. Men ja, hvad ved jeg!, jeg er bare glad for at det kom! :') 
Men så går jeg vel bare ud fra at jeg skal starte med min pille igen her i aften uden nogle problemer? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.