Hvornår fødte du over tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår fødte du, som gik over tid, men som ikke blev sat igang???

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.235 visninger
23 svar
9 synes godt om
6. december 2013

Menne

Ja, jeg ved selvfølgelig godt, at det ikke har nogen betydning for min fødsel. Men jeg kunne godt tænke mig at vide, hvornår jer som gik over tid, men IKKE blev sat igang fødte?

Jeg er selv 41+0 og har tid til igangsættelse på tirsdag (41+4) - men jeg håber inderligt at det sker inden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2013

Tulle28

Jeg havde en tid til igangsættelse 41+3 kl. 10.00, men vågnede med veer samme morgen kl. 04.00. Jeg åd en halv ve-kage aftenen inden, er sikker på det var den der hjalp Og så fik jeg akupunktur.

Sender masser af ve-støv!

Anmeld

6. december 2013

Ayasmor

Jeg fødte 41+2. Gik spontant i fødsel om natten uden, at der var optakt til noget som helst inden. 10½ time efter første ve og efter kun 4 timer i aktiv fødsel, havde jeg min datter liggende hos mig på brystet

Anmeld

6. december 2013

SjeBets

Nu kan jeg ikke svare på mine egne vejne da jeg stadig venter og den første der blev jeg sat i gang 42 +3,anden gang var før termin og nu er jeg 41+3 og har i dag frabedt igangsættelse. Nå men min kollega der fødte for 2 mdr siden fødte 41+4 hun havde også frabedt sig igangsættelse og min mor da hun fik min søster, efternøleren fødte hun 41+3 begge af sig selv

Anmeld

6. december 2013

Menne

Tulle28 skriver:

Jeg havde en tid til igangsættelse 41+3 kl. 10.00, men vågnede med veer samme morgen kl. 04.00. Jeg åd en halv ve-kage aftenen inden, er sikker på det var den der hjalp Og så fik jeg akupunktur.

Hvad er en ve-kage??? Jeg håber også, at jeg er så heldig, at det sker inden tirsdag...

Anmeld

6. december 2013

MortilElias2010

Tulle28 skriver:

Hvad i alverden er en ve-kage? 

Anmeld

6. december 2013

Tulle28

Menne skriver:

Hvad er en ve-kage??? Jeg håber også, at jeg er så heldig, at det sker inden tirsdag...

Opskriften kommer her: (der er også et par andre fif i linket, men det gør vel ikke noget)

http://altomboern.dk/node/450691

Det er jo ikke andet end end en chokoladekage, men... Hvad gør man ikke for at få gang i fødslen

Anmeld

6. december 2013

Tulle28

MortilElias2010 skriver:

Hvad i alverden er en ve-kage? 

Chokoladekage Se svar ovenfor.

Anmeld

6. december 2013

Bshizzle

42+2 første gang.. Igangsættelse 

42+1 anden gang mener jeg.. Gik selv i fødsel samme dag jeg ellers skulle sættes igang 

Anmeld

6. december 2013

Menne

Bshizzle skriver:

42+2 første gang.. Igangsættelse 

42+1 anden gang mener jeg.. Gik selv i fødsel samme dag jeg ellers skulle sættes igang 

Hvordan oplevede du igangsættelse vs selv at gå igang?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.