Småfolk på Amazon - erfaring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
4 svar
2 synes godt om
6. december 2013

ette1987

Sad lige og rodede rundt på amazon, og der er da mega mange penge at spare på småfolk? Kan det virkelig passe? 2 bodies og 1 par bukser til 236 kr. Inkl levering!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2013

SaraL

ette1987 skriver:

Sad lige og rodede rundt på amazon, og der er da mega mange penge at spare på småfolk? Kan det virkelig passe? 2 bodies og 1 par bukser til 236 kr. Inkl levering!

Jeg handler ofte på amazon (den engelske side) og det har jeg kun super god erfaring med. Har faktisk selv lige fået mit småfolk tøj fra dem idag det eneste er at der kommer VAT på, det kan man først se når man bestiller, men det er kun ca. 1,5 pund pr. ting, så det er stadig billigt!

Anmeld

6. december 2013

ette1987

VAT? Ja det er nok sidste års modeller, men det er da lige meget. Ny yndlings shoppeside

Anmeld

6. december 2013

SaraL

ette1987 skriver:

VAT? Ja det er nok sidste års modeller, men det er da lige meget. Ny yndlings shoppeside

Ja det er sådan noget moms halløj ja amazon er total yndlings, de har også billigt hilfiger, noa Noa og levis babytøj

Anmeld

6. december 2013

ette1987

SaraL skriver:

Ja det er sådan noget moms halløj ja amazon er total yndlings, de har også billigt hilfiger, noa Noa og levis babytøj

Så vil jeg da bruge det noget mere når drengene mangler Lige nu kan jeg vist ikke forsvare mere selvom det er billigt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.