Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Albertsen92 skriver: Hæhæ, jeg snød!Det var den eneste dag min kæreste kunne.Jeg tænkte 3 dage fra eller til! Man kunne sagtens se det
Hæhæ, jeg snød!Det var den eneste dag min kæreste kunne.Jeg tænkte 3 dage fra eller til! Man kunne sagtens se det
Haha Det er vel rigtig nok
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Papillon skriver: Hvordan kan det være, du har været til to gange MD? Håber fødslen giver samme resultat
Hvordan kan det være, du har været til to gange MD?
Håber fødslen giver samme resultat
fordi der er nogle kromoson fejl i faderens side så vi skulle sikre os alt var iorden inden jeg kom for langt hen
justagirl skriver: fordi der er nogle kromoson fejl i faderens side så vi skulle sikre os alt var iorden inden jeg kom for langt hen
Ah okay Jeg var bare nysgerrig, har kun lige hørt om tidlige misdannelsesscanninger.
Papillon skriver: Ah okay Jeg var bare nysgerrig, har kun lige hørt om tidlige misdannelsesscanninger.
nååååååååååååååååårh:I er det dit første barn?
Jeg venter mit 3 barn og har aldrig fået kønnet afvide så tidligt. Det har først været ved skanning i uge ca 19. Var ikke klar over at det kan ses så tidligt
justagirl skriver: nååååååååååååååååårh:I er det dit første barn?
Det er det Alt er nyt og selvom jeg synes, jeg har læst alt, hvad der kan læses om graviditet, så dukker der hele tiden nyt op
Papillon skriver: Det er det Alt er nyt og selvom jeg synes, jeg har læst alt, hvad der kan læses om graviditet, så dukker der hele tiden nyt op
Det er også min første:i du skriver bare privat hvis det er vil da gerne svare så godt som jeg kan :I
Papillon skriver: Spørgsmålet lyder helt konkret på, om kønnet ved scanning mellem 14+0 og 16+0 passede med kønnet, da vidunderet blev født? Jeg ved godt, at en del venter til MD. I skal være velkomne til at svare som svar, men selve afstemningen vil jeg gerne holde til de private, tidlige kønsscanninger
Spørgsmålet lyder helt konkret på, om kønnet ved scanning mellem 14+0 og 16+0 passede med kønnet, da vidunderet blev født?
Jeg ved godt, at en del venter til MD. I skal være velkomne til at svare som svar, men selve afstemningen vil jeg gerne holde til de private, tidlige kønsscanninger
Scanning 14+6 sagde pige, og vi har en datter på 2 idag
Scanning 14+2 sagde dreng, MD 19+0 sagde dreng og ekstra scanning 27+4 sagde dreng så gætter på det bliver en dreng :p
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128