Kønsscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2013

Papillon

Albertsen92 skriver:

Hæhæ, jeg snød!
Det var den eneste dag min kæreste kunne.
Jeg tænkte 3 dage fra eller til! Man kunne sagtens se det

Haha Det er vel rigtig nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2013

justagirl

Papillon skriver:

Hvordan kan det være, du har været til to gange MD?

Håber fødslen giver samme resultat 

fordi der er nogle kromoson fejl i faderens side så vi skulle sikre os alt var iorden inden jeg kom for langt hen

Anmeld

6. december 2013

Papillon

justagirl skriver:

fordi der er nogle kromoson fejl i faderens side så vi skulle sikre os alt var iorden inden jeg kom for langt hen

Ah okay Jeg var bare nysgerrig, har kun lige hørt om tidlige misdannelsesscanninger.

Anmeld

6. december 2013

justagirl

Papillon skriver:

Ah okay Jeg var bare nysgerrig, har kun lige hørt om tidlige misdannelsesscanninger.

nååååååååååååååååårh:I er det dit første barn?

Anmeld

6. december 2013

Milas14

Jeg venter mit 3 barn og har aldrig fået kønnet afvide så tidligt. Det har først været ved skanning i uge ca 19. Var ikke klar over at det kan ses så tidligt

Anmeld

6. december 2013

Papillon

justagirl skriver:

nååååååååååååååååårh:I er det dit første barn?

Det er det Alt er nyt og selvom jeg synes, jeg har læst alt, hvad der kan læses om graviditet, så dukker der hele tiden nyt op 

Anmeld

6. december 2013

justagirl

Papillon skriver:

Det er det Alt er nyt og selvom jeg synes, jeg har læst alt, hvad der kan læses om graviditet, så dukker der hele tiden nyt op 

Det er også min første:i du skriver bare privat hvis det er vil da gerne svare så godt som jeg kan :I

Anmeld

6. december 2013

isabellasmor

Papillon skriver:

Spørgsmålet lyder helt konkret på, om kønnet ved scanning mellem 14+0 og 16+0 passede med kønnet, da vidunderet blev født?

Jeg ved godt, at en del venter til MD. I skal være velkomne til at svare som svar, men selve afstemningen vil jeg gerne holde til de private, tidlige kønsscanninger

Scanning 14+6 sagde pige, og vi har en datter på 2 idag 

Anmeld

6. december 2013

DianaRJS

Papillon skriver:

Spørgsmålet lyder helt konkret på, om kønnet ved scanning mellem 14+0 og 16+0 passede med kønnet, da vidunderet blev født?

Jeg ved godt, at en del venter til MD. I skal være velkomne til at svare som svar, men selve afstemningen vil jeg gerne holde til de private, tidlige kønsscanninger

jep 14+0 viste en dreng og en pige, og ud kom den dejligste dreng og pige i uge 34+4

Anmeld

6. december 2013

Michelle21

Scanning 14+2 sagde dreng, MD 19+0 sagde dreng og ekstra scanning 27+4 sagde dreng så gætter på det bliver en dreng :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.