Brunt udflåd????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

757 visninger
12 svar
4 synes godt om
6. december 2013

Mariam90

5+5 og lidt brundt udflåd, lidt smerter i venstre side. 

Er det normalt at have? Bliver ked af det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2013

M&J87

Jeg håber at det ikke har betydning, men det kan være begyndelse på en spontan abort, specielt når du beskriver smerter, Prøv lægevagten. Jeg krydser for at alt er godt 

Anmeld

6. december 2013

...,

Mariam90 skriver:

5+5 og lidt brundt udflåd, lidt smerter i venstre side. 

Er det normalt at have? Bliver ked af det 

Ja det er helt normalt

Anmeld

6. december 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Det var desværre sådan min sa startede i uge 6
for at det ikke har betydning

Anmeld

6. december 2013

Soleil

Jeg er 5+2 og sidder i akkurat det samme lige nu smerter i højre side og brunt udflåd. Jeg kom til en scanning i dag hvor de kunne se en stor flot slimhinde og ane en blommesæk, men de var ikke sikre...

Mit det gule legeme var meget stor, så de tror det er derfra smerterne kommer...Men jeg bløder meget nu og har mange smerter, så mit løb er nok kørt...

Men jeg krydser ALT hvad jeg har for at du ikke skal det samme igennem

Anmeld

6. december 2013

Mariam90

Soleil skriver:

Jeg er 5+2 og sidder i akkurat det samme lige nu smerter i højre side og brunt udflåd. Jeg kom til en scanning i dag hvor de kunne se en stor flot slimhinde og ane en blommesæk, men de var ikke sikre...

Mit det gule legeme var meget stor, så de tror det er derfra smerterne kommer...Men jeg bløder meget nu og har mange smerter, så mit løb er nok kørt...

Men jeg krydser ALT hvad jeg har for at du ikke skal det samme igennem

puhaa skal du ikke til vaglægen hvis du bløder nu? 

Det er jeg ked at høre men håber alligevel den holder inde i din mave. 

Jeg har ringet til 1813 og de siger at hvis det bliver værre skal jeg til vagtlægen, man kan vel ikke se hjerteblink endnu vel?  For os to! 

Anmeld

6. december 2013

Cat93

Det var desværre også sådan min SA startede i uge 8

- for dig

Anmeld

6. december 2013

justagirl

Hvordan står det til;(

Anmeld

6. december 2013

Soleil

Mariam90 skriver:

puhaa skal du ikke til vaglægen hvis du bløder nu? 

Det er jeg ked at høre men håber alligevel den holder inde i din mave. 

Jeg har ringet til 1813 og de siger at hvis det bliver værre skal jeg til vagtlægen, man kan vel ikke se hjerteblink endnu vel?  For os to! 

Nej, det er vidst begrænset hvad de kan gøre. Hos mig kunne de som sagt kun ane en lille blommesæk og et begyndende meget meget lille foster. Men jeg var slet slet ikke langt nok henne til at kunne se hjerteblink

Så her går jeg bare i uvished! Jeg har taget smertestillende i dag, da smerterne var så kraftige, så hvis du ikke har så mange smerter som jeg, skal du nok bare tage det stille og roligt

Men jeg håber selvfølgelig lige så meget at den bliver hos dig, som jeg ønsker at den bliver hos mig

Anmeld

6. december 2013

A&F

Håber at alt er som det skal være . Hvordan har du det nu?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.