Kvalmen har taget over

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

781 visninger
16 svar
3 synes godt om
6. december 2013

A&F

Ja desværre . Vil så gerne kaste op. Er der noget jeg kan gøre? Hvordan har I andre gravide det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
A&F skriver:

Ja desværre . Vil så gerne kaste op. Er der noget jeg kan gøre? Hvordan har I andre gravide det?

Jeg havde slet ikke set, du er gravid. Mashallah tillykke med det, min ven.

ang kvalme kan jeg varmt anbefale fishermans friends pastiller - de er også suveræne mod halsbrand.

Anmeld

6. december 2013

VIPpigen

Jeg har lige haft en lang periode med kvalme. Det eneste jeg gjorde var at drikke en masse vand, det var det eneste jeg havde lyst til. 

Anmeld

6. december 2013

A&F

PT skriver:

Jeg havde slet ikke set, du er gravid. Mashallah tillykke med det, min ven.

ang kvalme kan jeg varmt anbefale fishermans friends pastiller - de er også suveræne mod halsbrand.

Tak habibte. Er 5+3. Så det er nyt. Okay, fås de på apoteket? 

Anmeld

6. december 2013

A&F

VIPpigen skriver:

Jeg har lige haft en lang periode med kvalme. Det eneste jeg gjorde var at drikke en masse vand, det var det eneste jeg havde lyst til. 

Årh nedtur ikke at kunne spise noget . Jeg vil bare gerne kaste op. Men kan ikke. Hvordan har du det nu?

Anmeld

6. december 2013

VIPpigen

A&F skriver:

Årh nedtur ikke at kunne spise noget . Jeg vil bare gerne kaste op. Men kan ikke. Hvordan har du det nu?

Jeg havde slet ikke lyst til mad

Nu er der ingen kvalme, men har heller ikke spist så meget i dag. Jeg plejer at være ramt af kvalme i løbet af eftermiddagen, og henover aftenen. Men vågnede med kvalme til morgen, dog ikke en slem en.

Åhh, en ting er kvalmen, men duer slet ikke til det der med at skal kaste op, og ikke kan... Eneste forslag til det er enten at drikke et glas saltvand, eller 2 fingre i halsen

Anmeld

6. december 2013

A&F

VIPpigen skriver:

Jeg havde slet ikke lyst til mad

Nu er der ingen kvalme, men har heller ikke spist så meget i dag. Jeg plejer at være ramt af kvalme i løbet af eftermiddagen, og henover aftenen. Men vågnede med kvalme til morgen, dog ikke en slem en.

Åhh, en ting er kvalmen, men duer slet ikke til det der med at skal kaste op, og ikke kan... Eneste forslag til det er enten at drikke et glas saltvand, eller 2 fingre i halsen

Håber det bliver bedre for dig ven. Uuh tror jeg springer over

Anmeld

6. december 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Vand og Marie kiks : )

Anmeld

6. december 2013

VIPpigen

A&F skriver:

Håber det bliver bedre for dig ven. Uuh tror jeg springer over

Mange tak. Håber bestemt også du finder en løsning på dit. Det er da øv, at føle man skal have noget op, og ikke kan...

Anmeld

6. december 2013

A&F

VIPpigen skriver:

Mange tak. Håber bestemt også du finder en løsning på dit. Det er da øv, at føle man skal have noget op, og ikke kan...

Ja lige præcis!. Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.