Dumt spørgsmål?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

991 visninger
5 svar
3 synes godt om
6. december 2013

et-ønske

Jeg fik slet ikke spurgt til nf i mandags, måske nogle kan svare...
Til nf lå tvillingerne i tværleje, som i en køjeseng
Men bliver de ved med at ligge sådan, eller er det ligesom en alm. Graviditet hvor barnet flytter rundt og til sidst ligger sig med hovedet nedad - eller ligger tvillingerne som de endnu engang gør??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2013

twinny

Drengene lå i tværleje.

Men de rykkede rundt under graviditeten. Til slut lå tvilling A med hovedet nedaf og klar til kamp. Tvilling b lå på tværleje ved fødslen, han kom selv ned efter tvilling a var født. Dog med numsen først. 

Anmeld

6. december 2013

et-ønske

twinny skriver:

Drengene lå i tværleje.

Men de rykkede rundt under graviditeten. Til slut lå tvilling A med hovedet nedaf og klar til kamp. Tvilling b lå på tværleje ved fødslen, han kom selv ned efter tvilling a var født. Dog med numsen først. 

Tak for dit svar det er jeg glad for at høre!

Anmeld

6. december 2013

twinny

et-ønske skriver:

Tak for dit svar det er jeg glad for at høre!

Så lidt. 

Og stort tillykke

Anmeld

6. december 2013

et-ønske

twinny skriver:

Så lidt. 

Og stort tillykke

Tak skal du have det er så stort og så vildt - lykken vokser og bliver større for hver dag der går!!
Samtidig med at hovedet kværner rundt og spørgsmål myldre frem.... Glæder mig til at komme til jm og forhåbentlig komme til at møde andre tvillinge gravide, tænker man nok ikke er ene om alle tanker og spørgsmål

Anmeld

6. december 2013

twinny

et-ønske skriver:

Tak skal du have det er så stort og så vildt - lykken vokser og bliver større for hver dag der går!!
Samtidig med at hovedet kværner rundt og spørgsmål myldre frem.... Glæder mig til at komme til jm og forhåbentlig komme til at møde andre tvillinge gravide, tænker man nok ikke er ene om alle tanker og spørgsmål

Det er fantastisk med to guldklumper.  

Jeg ved der er en masse søde og erfarne tvillingemødre herinde som er klar til at svare på dine spørgsmål. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.