Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Håber i kan hjælpe
er nu 28+1 og har mega uro i min krop.
Mine Arme, hænder, fødder og ben begynder at sove i tide og utide.
Men værst af alt er at jeg får kramper i benene om aften/natten meget ubehageligt er der nogen der kender til dette?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MariaKW skriver: Håber i kan hjælpe er nu 28+1 og har mega uro i min krop. Mine Arme, hænder, fødder og ben begynder at sove i tide og utide. Men værst af alt er at jeg får kramper i benene om aften/natten meget ubehageligt er der nogen der kender til dette?
det høre desværre med, det at være gravid :I kan ske du mangler lidt vitaminer pga kramperne jeg har fået det siden uge 15
Øv øv det sku ikke sjovt må tjekke op på mine vitaminer selvom jeg synes jeg har et helt apotek i skabet :-)
Håber i kan hjælpe er nu 28+1 og har mega uro i min krop. Mine Arme, hænder, fødder og ben begynder at sove i tide og utide. Men værst af alt er at jeg får kramper i benene om aften/natten meget ubehageligt er der nogen der kender til dette?
Jeps har døjet med det siden uge 20. I uge 22 måtte jeg ty til støttestrømper som jeg bruger hele dagen. Det kan anbefales. Jeg har så meget uro i benene at jeg er på de tykkeste strømper inden det hedder special syet Og jeg er 36+0 i morgen
Øv det lyder ikke sjovt Må jeg prøve hvis det bliver værre det er et helved ikk at sove om natten pga kramper :/
MariaKW skriver: Øv det lyder ikke sjovt Må jeg prøve hvis det bliver værre det er et helved ikk at sove om natten pga kramper :/
Jeg døjede også meget med uro og kramper i benene da jeg var gravid.. Jeg snakkede med min læge om det og han sagde, at når det var helt slemt, så måtte jeg godt tage en enkelt panodil for at få ro på, så jeg kunne sove.. Heldigvis var det ikke så slemt så mange gange..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128