hold da op:-) hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

314 visninger
1 svar
0 synes godt om
24. marts 2008

Mor-jannie

det er helt vildt alt det tøj vi har til william.

tøj der er for små så man ik vil smide ud. og så er det jo godt vi for et hus med stort loft

tøj han kan passe...

tøj han ik kan passe i nu...

det er jo godt vil for et stort hus...

jeg syns bare da jeg kiggede inden jeg pakkede ned af, (ej det var da nemt og pakke ned og der er da ik så meget) men for fanø da os det jo helt vildt, så meget der er

til jer gamle flytter var det os sådan ved jer???

hmm og så ved jeg ik lige hvad jeg skal gøre.. william er helt vildt mor og far syg fortiden og vil ik rigtig andre men sviger forældrene har sagt de godt vil passe ham imens.. men det syns jeg ik er nogen god ide da, han er lidt syg og så gider han jo ik... og der kommer jo 4 venner og hjælper.. så tror da det går.

hmm overvejer og høre om hun så ik vil være der hvor vi er og så kan hjælpe til med og passe ham..

hvad ville i havde gjort???

kram jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2008

BellaT

Vi har ikke et kæmpe overskudslager af babytøj her. Meget af det leveres nemlig til Phillips nye lille fætter. Altså når Phillip er vokset ud af det.
Ang. pasning af William under flytningen synes jeg det er en god ide at de kommer og passer ham i nærheden af jer. Der bliver jo nok rod og renden rundt, men mon ikke der er et værelse i det nye hus, som de kan indlogere sig på sammen med lille William. Så er mor og far i nærheden hvis han skulle blive rigtig ked.

Knus fra Helle...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.