Måske et dumt spørgsmål ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. juli 2009

banaman89

Jeg har ikke mærket noget som helst til den lille i maven hele dagen idag kun i nat ved en 3-tiden ..

Jeg blev vækket med et opkald fra min far (Min familie bor i Nordjylland hvor jeg bor i Esbjerg) at min ældste lillebror, på blot 18 år, er kørt galt og der er sket en masse med ham og lige nu bliver han opereret i hovedet , arm og ben ..

Men kan det være pga jeg er så ked af det og bange, at jeg ikke mærker noget til den lille i maven?

Hilsen Anna 31+3.. Der er mega ked af det lige nu ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2009

silden85

det er jeg rigtigt ked af hører

Anmeld

30. juli 2009

MaleneGærup

Hvis du er stresset over hvad der er sket, mener jeg godt at det kan påvirke barnet inde i maven.

Anmeld

30. juli 2009

Kvindemin

banaman89 skriver:

Jeg har ikke mærket noget som helst til den lille i maven hele dagen idag kun i nat ved en 3-tiden ..

Jeg blev vækket med et opkald fra min far (Min familie bor i Nordjylland hvor jeg bor i Esbjerg) at min ældste lillebror, på blot 18 år, er kørt galt og der er sket en masse med ham og lige nu bliver han opereret i hovedet , arm og ben ..

Men kan det være pga jeg er så ked af det og bange, at jeg ikke mærker noget til den lille i maven?

Hilsen Anna 31+3.. Der er mega ked af det lige nu ..

Er det ham det kører om i tv'et.

Ja, det kan sagtens have noget med det at gøre. Så bliver den lille måske lidt urolig.

Knus

Anmeld

30. juli 2009

Diana...

Ej det er jeg forfærdelig ked af at høre håber din bror kommer sig. 

Ang maven så ville jeg tage på fødegangen og blive tjekket så har du ro på på det område og kan konsentrere dig om din bror. heller tage afsted 1 gang for meget end for lidt. det er sikkert ingen ting. 

Mange tanker og knus til dig og skriv endelig hvis du har brug for at snakke.

Anmeld

30. juli 2009

S.L.S

i går var der næsten ikke noget knald på her, og tror simpelthen det er varmen... det er forskelligt fra dag til dag tror jeg, og snakkede med lægen om det fordi hun plejer at give den fuld skrue hverdag, men bare det man mærker liv er ok.. selvfølgelig hvis det er over længere periode så ville det nok være smart med en konsultation... men tror ganske enkelt det er den møg hede til os med store maver... men er du bekymret og ked af det så kan det også godt påvirke den lille, og kan se i din situation lige nu at der er en grund til der måske ikk  er så meget aktivitet..

tanker til dig og din bror og lille bebs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.