Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Altså fra min første plukve gik der 14 timer, men fra min første presseve så gik der kun 4 timer Det er MEGET forskelligt fra person til person
Altså fra min første plukve gik der 14 timer, men fra min første presseve så gik der kun 4 timer
Det er MEGET forskelligt fra person til person
4 timer med presseveer er lang tid. Gennemsnittet for en førstegangsfødende er 1 time.
Og en plukve har jo ikke noget med fødsel at gøre...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg vågnede kl. 03.00 med den aller første spæde ve. Kl. 13.30 er min datter født, så det må jo så give 10½ time fra aller første ve. Veerne frem til kl. 9.30 var dog uregelmæssige og gav intet. Kl. 9.30 blev jeg undersøgt på sygehuset med svaret om 1½ cm. livmoderhals tilbage og knap 1 finger åben så jeg var mere eller mindre på vej hjem. Men pludselig stod jeg i en diskussion med jdm. om, hvorvidt jeg skulle med bussen hjem, som jeg mente, eller jeg skulle føde mit barn Det gik i hvert fald pludselig stærkt og jeg gik fra ikke at være i fødsel til at ligge med min datter på brystet, på kun 4 timer
Kommende mor skriver: Ja undskyld jeg skriver her men aner ikk hvor jeg ellers skrive det henne
Ja undskyld jeg skriver her men aner ikk hvor jeg ellers skrive det henne
72timer og 30 min. fra første ve
en laaaang og kompliceret igangsættelse...
4½ time fra første ve
Vågnede lidt i 6 om morgenen med veer....hun var ude ved 21 tiden.
Første gang 19 timer
Anden gang 16 timer
1. 29,5 time
2. 6,5 time
3. ??? må vi vente på til ca 14. juni
Første ve kom ved 21 tiden, og lidt i 10 næste formiddag, var Isaac født. Jeg var hjemme ind til kl 3-halv fire om morgenen, så tiden på fødestuen føltes ikke så lang synes jeg.
Miin'Baby'Mus skriver: Altså fra min første plukve gik der 14 timer, men fra min første presseve så gik der kun 4 timer Det er MEGET forskelligt fra person til person
Fire timers presseveer er godt nok længe! Du nævner kun plukveer og presseveer - jeg tror måske, du forveksler plukveer og udvidelsesveer?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128