vejetråd uge 49

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
8 svar
6 synes godt om
5. december 2013

Kay

du kan være anonym eller ej... skrive hvor meget du vejer nu eller ej... det vigtigeste er at du skriver hvor meget du har tabt siden sidste uge... INDEN SØNDAG KL 12 

kopier den sidste nye liste og sæt dig selv i bunden så regner jeg vores samlede vægtab senest mandag 

da vi har storm beredskab på mit job og jeg måske bliver ringet tidligt op og kommer sent hjem i morgen laver jeg den i dag og når måske ikke at veje mig... men den tid den sorg

god weekend    

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2013

Ønskebarnet12

Kay skriver:

du kan være anonym eller ej... skrive hvor meget du vejer nu eller ej... det vigtigeste er at du skriver hvor meget du har tabt siden sidste uge... INDEN SØNDAG KL 12 

kopier den sidste nye liste og sæt dig selv i bunden så regner jeg vores samlede vægtab senest mandag 

da vi har storm beredskab på mit job og jeg måske bliver ringet tidligt op og kommer sent hjem i morgen laver jeg den i dag og når måske ikke at veje mig... men den tid den sorg

god weekend    

Så må jeg op på hesten igen! Tabte mig i februar op til 20 kg vejede 64 kg men så røg kiloerne på igen og nu vejer jeg omkring de 82-83 kg. 

Nu 82

næste uge forhåbentlig 81 

mål 50 men 55 er også helt ok

Anmeld

7. december 2013

Hullabullabulla

Denne uge har været sløv pga sygdom hos familien , og dermed har vi tilladt os selv lidt juleslik

Næste uge står den på kursus i Bruxelles samt firmajulefrokost fredag, så satser ikke rigtig på noget næste uge

Vægt 2/10: 96,8
Vægt 7/12: 87,6

Britt88: tabt 0,2 kg

Anmeld

7. december 2013

Dot D

Endnu en nul uge... Men det er jo også godt nok... Der er jo julegodter i farvandet, hi hi...

Britt88: tabt 0,2 kg

DotD: 0 kg

Anmeld

7. december 2013

Team Putte

britt88: tabt 0,2 kg
dot: 0 kg
team putte: 0 kg

Anmeld

7. december 2013

Taco78

Profilbillede for Taco78
Uha, jeg tror jeg hviler lidt for godt på, at de første 10 kg (på 10 uger) er tabt... Så kun -0,2 kg i denne uge ....
Men bare vent til næste uge

britt88: tabt 0,2 kg
dot: 0 kg
team putte: 0 kg
Taco78: -0,2 kg

/ Taco78 

Anmeld

7. december 2013

Kay

Opper lige engang 

Anmeld

8. december 2013

fairlady

Her står det (også) lidt sløvt til!
Jeg har tabt 100 gram....på 14 dage!

Men i det midste går det den rigtige vej.

Anmeld

9. december 2013

Kay

500 gram tilsammen... Og hvor blev resten af taberene af? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.