Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er gravid og kan ikke lide når min mor spørger ind til min graviditet og hvordan jeg har det, selvom det er ment godt. Jeg elsker min mor , men forstår ikke hvorfor jeg hader at der bliver spurgt til graviditet og mig. Har I også haft det sådan ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sådan havde jeg det en overgang, men tror det hang mere sammen med at kvalmen og opkast havde ramt mig rigtig hårdt, så orkede ikke andre mennesker generelt
Synes du det er nærgående spørgsmål eller hvordan?
Sandratoft skriver: Sådan havde jeg det en overgang, men tror det hang mere sammen med at kvalmen og opkast havde ramt mig rigtig hårdt, så orkede ikke andre mennesker generelt Synes du det er nærgående spørgsmål eller hvordan?
Ja det synes jeg. Også når der spørges til symptomer. Bare tanken om at jeg skal spørges om det igen, gør mig utilpas. Ligeledes når min søster spørger mig. Det er underligt, for er glad for min graviditet .
Anonym skriver: Ja det synes jeg. Også når der spørges til symptomer. Bare tanken om at jeg skal spørges om det igen, gør mig utilpas. Ligeledes når min søster spørger mig. Det er underligt, for er glad for min graviditet .
Man kan godt få lidt ejerfornemmelse over sin graviditet Er det det første barnebarn og sådan?
Sandratoft skriver: Man kan godt få lidt ejerfornemmelse over sin graviditet Er det det første barnebarn og sådan?
Nej slet ikke. Det er det 4 barnebarn. Min nr 2.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128