ligner betændelse ud af brystvorterne normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. december 2013

anna111

Profilbillede for anna111
hej jeg er første gangs gravid og ved self ikke alt der sker under gravidliteten.
Jeg er 21+4 idag
Jeg har lige været i bad og når jeg så trykker let på hver side af brystvorten kommer der sådan en smule tygt gult væske ud det ligner lidt sådan noget betændelse jeg har osse i flere dage nu fået nogle frygtlige jag og smerter i brystvorterne.
Er det betændelse?
Eller er det ganske normalt?

Håber der er nogle der kan svare mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2013

Faith

Tror altså det er råmælk du kan klemme ud. Dine bryster forbereder mælkeproduktion.

Anmeld

5. december 2013

anna111

Faith skriver:

Tror altså det er råmælk du kan klemme ud. Dine bryster forbereder mælkeproduktion.

Okay mange tak
Har osse lige snakket med min mor og hun sagde osse at det var mælk syntes nu bare det er meget tidligt

Anmeld

5. december 2013

Clisolka

anna111 skriver:

hej jeg er første gangs gravid og ved self ikke alt der sker under gravidliteten.
Jeg er 21+4 idag
Jeg har lige været i bad og når jeg så trykker let på hver side af brystvorten kommer der sådan en smule tygt gult væske ud det ligner lidt sådan noget betændelse jeg har osse i flere dage nu fået nogle frygtlige jag og smerter i brystvorterne.
Er det betændelse?
Eller er det ganske normalt?

Håber der er nogle der kan svare mig

Det er råmælk som du er begyndt at producere  Jeg var 17+ i min første graviditet og 19+ i min anden graviditet, så for nogle starter det tidligt, og andre oplever det ikke inden fødslen 

Anmeld

5. december 2013

anna111

Babymor1013 skriver:

Det er råmælk som du er begyndt at producere  Jeg var 17+ i min første graviditet og 19+ i min anden graviditet, så for nogle starter det tidligt, og andre oplever det ikke inden fødslen 

Okay mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.