Og det er lige nøjagtig hvad min chef er...
Jeg er kontorelev, og startede 19. december sidste år. For 14 dage siden meddelte jeg ham at jeg er gravid. Jeg vidste at han ikke ville blive glad, så synes jeg tog det ret fint, da jeg kunne se ham brænde fuldstændig sammen.
Igår blev min søn så syg med dårlig mave, jeg måtte derfor blive hjemme, og i dag, ja - så startede jeg morgenen med at kaste op, flere gange. Og måtte derfor melde mig syg.
Min chef vælger så at sige i telefonen at han synes jeg har haft alt for mange sygedage på det år. Hvortil jeg jo svarer at jeg jo ikke kan gøre for at jeg har været syg, inkl. sygemelding pga. keglesnit + keglesnit der går op, og jeg bliver indlagt. Jeg har måske haft 8-10 sygedage, og ja det er da mange. Men fandme da ikke når man har været rigtig syg hver gang.
Han slutter så samtalen med at sige at vi må tage en samtale når jeg kommer tilbage, om hvorvidt vi skal fortsætte samarbejdet.
Nu bliver jeg så stædig, han behandler os alle på arbejdspladsen som LORT, og han skal fandme ikke få mig ned med nakken. Jeg ringede til HK, der fortalte mig at pga. jeg er elev og gravid er jeg beskyttet.
Men hvor er det bare grimt at han prøver at komme af med mig fordi jeg er gravid, ved at ville "stoppe min elevkontrakt" pga. lidt sygdom.
Han kan bare komme an
Normalt ville jeg tude, og være totalt nervøs. Men har bare fundet mig i så meget fra ham, så han slipper ikke så let 
Anmeld