Jordemoderbesøg 40+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

341 visninger
7 svar
2 synes godt om
5. december 2013

Menne

Hej.

Jeg skal til jm i dag - er 40+6. Ved at vi skal tale om evt. igangsættelse. Hvad skal der ellers ske? Mon jeg får tilbudt hindeløsning? Og er der nogen, der har erfaringer med det? Åh, jeg vil bare så gerne have min baby ud NU !!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2013

et-ønske

Menne skriver:

Hej.

Jeg skal til jm i dag - er 40+6. Ved at vi skal tale om evt. igangsættelse. Hvad skal der ellers ske? Mon jeg får tilbudt hindeløsning? Og er der nogen, der har erfaringer med det? Åh, jeg vil bare så gerne have min baby ud NU !!!! 

Jeg fik en hindeløsning, men det hjalp ikke en skid 4 dage efter hindeløsning var jeg til samtale med en fødselslæge og fik tid til igangsættelse

Anmeld

5. december 2013

Eliza

Sys desværre umiddelbart, ikke lige jeg har hørt om nogen, hvor hindeløsning rent faktisk satte gang i noget?

Anmeld

5. december 2013

Menne

et-ønske skriver:

Jeg fik en hindeløsning, men det hjalp ikke en skid 4 dage efter hindeløsning var jeg til samtale med en fødselslæge og fik tid til igangsættelse

Hmm. Så skal jeg nok ikke sætte forhåbningerne for højt...

Anmeld

5. december 2013

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
Jeg fik en hindeløsning da jeg var 41+2 henne, lige omkring middagstid. Min søn er født i uge 41+3 kl 7.40, så en hindeløsning kan altså sagtens sætte noget i gang

Anmeld

5. december 2013

et-ønske

Menne skriver:

Hmm. Så skal jeg nok ikke sætte forhåbningerne for højt...

Det kan jo sagtens være der virker på dig tror det handler meget om hvor moden man er.
Jeg alt hvad jeg kan for dig
Og det er bare skønt med julebabyer min kom den 21/12

Anmeld

5. december 2013

Menne

Nu har jeg så været afsted, men min jm var der ikke i dag. Var inde ved en anden og blev slet ikke tilbudt hindeløsning. Fik bare afvide at jeg skulle kontakte fødegangen imorgen med henblik på en undersøgelse .... Så ventetiden fortsætter uændret.

Anmeld

5. december 2013

Monski

Menne skriver:

Nu har jeg så været afsted, men min jm var der ikke i dag. Var inde ved en anden og blev slet ikke tilbudt hindeløsning. Fik bare afvide at jeg skulle kontakte fødegangen imorgen med henblik på en undersøgelse .... Så ventetiden fortsætter uændret.

Spørg efter en hindeløsning i morgen :-)
Jeg fik en hos min jordmoder da jeg var 40+5 (spurgte selv) og 12 timer efter fik jeg veer.

Håber snart der sker noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.