lidt klamt :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
7 svar
2 synes godt om
4. december 2013

Anonym trådstarter

Jeg har haft diarre i nu 3 dage. Har krafttige smerter før jeg skal på toilet og når jeg er på toilet. Det er også om natten. Græder mig selv i søvne fordi at jeg har så ondt i min mave. Er der noget som kan gøres??????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2013

Dina1987

Søg læge

God bedring

Anmeld

4. december 2013

Anonym trådstarter

Juan skriver:

Søg læge

God bedring

hader at komme til læge.... men det må jeg vel nødt til .. tak for dit svar

Anmeld

4. december 2013

Kamulla

hvor langt er du henne???

og der er noget skide/bræk syge i omløb desværre... bare husk rigeligt med væske

Anmeld

4. december 2013

2babygirls

Anonym skriver:

Jeg har haft diarre i nu 3 dage. Har krafttige smerter før jeg skal på toilet og når jeg er på toilet. Det er også om natten. Græder mig selv i søvne fordi at jeg har så ondt i min mave. Er der noget som kan gøres??????

Havde også virkelig dårlig mave de første 3 mdr i min anden graviditet, Fuck det var hårdt. Dog græd jeg ikke over det, men kunne nærmest kun sidde på toilettet.

Anmeld

4. december 2013

Anonym trådstarter

Kamulla skriver:

hvor langt er du henne???

og der er noget skide/bræk syge i omløb desværre... bare husk rigeligt med væske

jeg har termin d. 3 marts... har dog ikke brækket mig endnu.. men puha det er dog hårdt alligevel bare det her. Yes er på med væske. har hørt noget om coca cola, men ved ikke om jeg skal tro på det?

Anmeld

4. december 2013

Anonym trådstarter

2babygirls skriver:

Havde også virkelig dårlig mave de første 3 mdr i min anden graviditet, Fuck det var hårdt. Dog græd jeg ikke over det, men kunne nærmest kun sidde på toilettet.

jeg er så i gang med mine sidste 3 mdr i min graviditet... og ja fuck det er hårdt! har en lille en på 14 mdr, så det er svært bare at løbe når det er..

Anmeld

5. december 2013

2babygirls

Anonym skriver:

jeg er så i gang med mine sidste 3 mdr i min graviditet... og ja fuck det er hårdt! har en lille en på 14 mdr, så det er svært bare at løbe når det er..

Min datter var heldigvis 2,5 år, så hun kom bare ud og sad ved mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.