Er på barsel. Men barnet er tvangsfjernet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.670 visninger
4 svar
1 synes godt om
4. december 2013

Anonym trådstarter

Hej. Jeg havde lige et spørgsmål. Min kollega var lige gået på barsel men kommunen har valgt at fjerne barnet. Kan han/hun stadig holde barsel ? jeg vil mene nej. MEN... min kollega er på barsel ifl. Vores arbejspapier. Hvad mener i ? Ved i om der er nogle regler om dette?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2013

Hvem?

Anonym skriver:

Hej. Jeg havde lige et spørgsmål. Min kollega var lige gået på barsel men kommunen har valgt at fjerne barnet. Kan han/hun stadig holde barsel ? jeg vil mene nej. MEN... min kollega er på barsel ifl. Vores arbejspapier. Hvad mener i ? Ved i om der er nogle regler om dette?

I henhold til lovgivningen (hvis den ikke er ændret siden jeg læste den sidst) har hun ret til 12 ugers barsel i den forbindelse, derefter skal ud tilbage på arbejdet

Anmeld

4. december 2013

Victoriasmor88

Anonym skriver:

Ja jeg mener man kan holde barsel et par måneder efter.. 

Anmeld

4. december 2013

Anonym trådstarter

Hvem? skriver:

I henhold til lovgivningen (hvis den ikke er ændret siden jeg læste den sidst) har hun ret til 12 ugers barsel i den forbindelse, derefter skal ud tilbage på arbejdet

Oke... Så har personen flere uger tilbage.. Hvor er det bare synd for vedkommende Tak fordi du svarede

Anmeld

4. december 2013

Anonym trådstarter

Prinsesse2ben skriver:

Ja jeg mener man kan holde barsel et par måneder efter.. 

Oke tak for svar. Nu håber jeg tiden går lidt hurtigere så vi kan støtte vedkommende..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.