Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
twinny skriver: Den er solid sort og farven er flødet lidt ud under huden. Jeg ville mene, du skal have noget laser behandling. Ikk at du skal have den fjernet. Men mindske den sorte lidt. Så får du det bedste resultat. Måske gå til en tatovør og spørg hvad de mener. Hva kan du godt lide? Altså blomster, nogle dyr eller måske et tema?
Den er solid sort og farven er flødet lidt ud under huden.
Jeg ville mene, du skal have noget laser behandling. Ikk at du skal have den fjernet. Men mindske den sorte lidt. Så får du det bedste resultat. Måske gå til en tatovør og spørg hvad de mener.
Hva kan du godt lide? Altså blomster, nogle dyr eller måske et tema?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FrkRaarup skriver: Går også til en tatovør, men vil ikke stå i biksen og være helt blank Elsker stjerner og farver. Men jeg vil gerne se forskellige forslag Den må gerne være lidt større end den nuværende
Går også til en tatovør, men vil ikke stå i biksen og være helt blank Elsker stjerner og farver. Men jeg vil gerne se forskellige forslag Den må gerne være lidt større end den nuværende
Er så vild med de damer der bliver lavet i øjeblikket.
Og synes lige den anden var flot. Hehe.
Tror stjerner bliver svært ved selve cover up. Men uden om kan man nok godt.
Kamulla skriver: tror ikke det er din stil... men min søster har en ret fed tattovering af kunstneren banksy på sin underarm... syntes den er ret fed (billedet er hukket fra nettet)
tror ikke det er din stil... men min søster har en ret fed tattovering af kunstneren banksy på sin underarm... syntes den er ret fed (billedet er hukket fra nettet)
FrkRaarup skriver: Hey piger Jeg har denne her tatovering jeg skal have lavet cover-up på/over. Jeg fik den lavet for en del år siden, men ønsker ikke længere at have den. Sommerfuglen er for min morfar der døde for 5år siden. Det ene hjerte for min mormor og det andet hjerte for mine to fætre vi ikke har set i 8år.. MEN, jeg ikke længere ret meget kontakt med min mormor.. Specielt efter jeg mistede min datter har jeg ikke haft meget kontakt med hende. Hun ringe ikke, skriver ikke. Ingenting. Så nu er det tid til at få noget andet, der ikke sætter dårlige minder i gang. (Jeg ved bare ikke helt om jeg vil af med sommerfuglen, men man kan nok ikke få det pænt hvis man laver noget hen over hjerterne blot. ?)Men jeg vil høre om I har nogle forslag til hvad jeg kunne få der? Jeg elsker stjerner og farver, men ALLE bud er velkomne. Smid gerne et billed
Hey piger Jeg har denne her tatovering jeg skal have lavet cover-up på/over. Jeg fik den lavet for en del år siden, men ønsker ikke længere at have den. Sommerfuglen er for min morfar der døde for 5år siden. Det ene hjerte for min mormor og det andet hjerte for mine to fætre vi ikke har set i 8år.. MEN, jeg ikke længere ret meget kontakt med min mormor.. Specielt efter jeg mistede min datter har jeg ikke haft meget kontakt med hende. Hun ringe ikke, skriver ikke. Ingenting. Så nu er det tid til at få noget andet, der ikke sætter dårlige minder i gang. (Jeg ved bare ikke helt om jeg vil af med sommerfuglen, men man kan nok ikke få det pænt hvis man laver noget hen over hjerterne blot. ?)Men jeg vil høre om I har nogle forslag til hvad jeg kunne få der? Jeg elsker stjerner og farver, men ALLE bud er velkomne. Smid gerne et billed
Hvor er den fed - skulle jeg have en til skulle det være den eller den hvor en pige svæver væk med balloner
Maja84 skriver: Hvis det skal være farverigt, hvad med en koi karpe, synes de er smukke ved ikke om det er din stil Billederne er fundet på nettet, nemmeste eksempel er nok det sidste billede, så smukt
Hvis det skal være farverigt, hvad med en koi karpe, synes de er smukke ved ikke om det er din stil Billederne er fundet på nettet, nemmeste eksempel er nok det sidste billede, så smukt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128