Maven slapper ikke af!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. december 2013

Anonym trådstarter

Er 37+ og har hele dagen haft det som om mine mavemuskler er på konstant arbejde.

Ved godt det nok er plukkeveer, men er det mon nogle plukkeveer der er ved at sætte gang i et eller andet? 

Føler ikke rigtig pause imellem, det er som sagt som om mine mavemusker er spændt hele tiden, men uden smerter.

Har heller ikke rigtig kunne finde ro hverken i nat eller i dag. 

Det kan lige passe h*n kommer imorgen under stormen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2013

Anonym trådstarter

Er der virkelig ingen der kender til det? 

Anmeld

4. december 2013

Menne

Sådan har jeg haft det i perioder siden uge 35.. Jeg er i dag 40+5, så for mig har det ikke hjulpet meget. Jeg håber ikke, du skal vente ligeså længe

Anmeld

4. december 2013

Anonym trådstarter

Menne skriver:

Sådan har jeg haft det i perioder siden uge 35.. Jeg er i dag 40+5, så for mig har det ikke hjulpet meget. Jeg håber ikke, du skal vente ligeså længe

Åh, det lyder ikke sjovt 

Kunne da godt tænke mig at der kunne være gang i noget nu hvor jeg alligevel har så mange 

Anmeld

4. december 2013

Clisolka

Anonym skriver:

Er 37+ og har hele dagen haft det som om mine mavemuskler er på konstant arbejde.

Ved godt det nok er plukkeveer, men er det mon nogle plukkeveer der er ved at sætte gang i et eller andet? 

Føler ikke rigtig pause imellem, det er som sagt som om mine mavemusker er spændt hele tiden, men uden smerter.

Har heller ikke rigtig kunne finde ro hverken i nat eller i dag. 

Det kan lige passe h*n kommer imorgen under stormen 

De sidste 14 dage op til fødslen havde jeg det sådan og kraftige plukveer de sidste 3 dage, hvor jeg ikke kunne finde ro - han kom 39+4 

Anmeld

4. december 2013

Anonym trådstarter

Babymor1013 skriver:

De sidste 14 dage op til fødslen havde jeg det sådan og kraftige plukveer de sidste 3 dage, hvor jeg ikke kunne finde ro - han kom 39+4 

Uhh, så kan det være ventetiden ikke er sååå lang endnu  Men må hellere lade være med at håbe for meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.