Hvor tidigt kan man lave MMF?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.113 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. juli 2009

ekzunz

Jeg vover pelsen og kaster mig ud i en Hello Kitty kage til på fredag. Jeg er dog ved at gå til af utålmodighed mht. MMF'en - men kan jeg lave den allerede nu?? Den skal pyntes torsdag aften.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2009

Plysbjørnen

Efter hvad de andre fortalte mig kan det holde sig et par måneder i køleskab, så du kan vist godt lave det nu...

Anmeld

27. juli 2009

Sjl-msl-Mkl

Nu er jeg nød til og spørge hvad det der MMF betyder??

Anmeld

27. juli 2009

linemus

DatterMalou skriver:

Nu er jeg nød til og spørge hvad det der MMF betyder??

marsh mallows fondant - til at betrække kager og pynte med. Kig i "Opskrifter".

Anmeld

27. juli 2009

ka li ja

kan mmf holde sig en månede??
også når det er farvet? og hvis man har haft det i mikroen et par gange?

jeg har nemlig gemt en rest fra for en uge siden. kan den bruges på lørdag??

Anmeld

27. juli 2009

linemus

Jeg har læst, at det kan holde sig pakket ind i wrap, pose el. tæt beholder enten i køleskabet el. skabet i 2-3 måneder - også farvet. Det kan også fryses og derved holde endnu længere.

Ja, det kan sagtens bruges lørdag. Bare der ikke er kagerester på  Bare blød det op i mikroen. Det er jo bare sukker.

Anmeld

28. juli 2009

ka li ja

fedt tak!!!
så må jeg i gang

Anmeld

28. juli 2009

ekzunz

Jeg så en video  på YouTube () med en konditor i USA - og de har det i store beholdere og skærer så bare et passende stykke af og putter det i microen - så det kan åbenbart godt holde sig.

Nu har jeg lavet min første portion MMF - og føj for noget klister-stads!!!! Jeg troede da aldrig det ville virke og jeg har lyserøde fingre over hele køkkenet - men det artede sig da til sidst......

Anmeld

30. juli 2009

ivfmarie

Hey.. hvordan går det med kagen?
Så lige at det var en hello kitty-sag du havde gang i. Sådan én har jeg lige bikset sammen til min datter der fylder 4 i dag. Hun ville gerne have haft en Barbie-kage, men vi kunne ikke finde hendes dukke - og så manglede der jo lissom en model .

Så blev det til en Kitty-kage i stedet for.

Marie

Anmeld

30. juli 2009

ekzunz

ivfmarie skriver:

Hey.. hvordan går det med kagen?
Så lige at det var en hello kitty-sag du havde gang i. Sådan én har jeg lige bikset sammen til min datter der fylder 4 i dag. Hun ville gerne have haft en Barbie-kage, men vi kunne ikke finde hendes dukke - og så manglede der jo lissom en model .

Så blev det til en Kitty-kage i stedet for.

Marie

Det går faktisk slet ikke med kagen. Jeg har handlet og lavet MMF - men jeg har ikke nået mere....Min søster og hendes 3 piger er ved at flytte, så jeg har været afsted til ved 23 tiden de sidste dage - så kagen må blive til indflytningsfesten istedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.