Jeg sælger hende snart! (Ironi kan forekomme)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

728 visninger
2 svar
2 synes godt om
4. december 2013

MorDk

Åhh for pokker hvor er jeg helt igennem udkørt altså!

Min datter har aldrig rigtig været fan af at sove om natten... men her den sidste måneds tid er det blevet værrer og værrer  Jeg aner snart ikke hvad jeg skal stille op. Hun vågner hver time. Skriger og hyler og vil kramme, putte, ha vand, ikke ha vand osv. Hun har svært ved at falde til ro. Hun vil KUN mig. Det er så hårdt! Har taget hende ind i vores seng så jeg kunne ligge med hende. Ellers skal jeg rende frem og tilbage. Har prøvet at lægge mig på gulvet på hendes værelse... men det fungere slet ikke  Hvad pokker stiller jeg op? Bider jeg bare tænder sammen... og kommer gennem denne "fase" også? Sys hele tiden der er "faser" og "perioder".... suk! Det er så MEGA hårdt at være vågen den halve nat og så skulle op og møde kl.7 eller 8 og så være hjemme igen mellem 15-16.30.... Jeg er så træt! 

Er der et tigerspring nu her? 14-15 mdr? 

Min datter er extrem morsyg og herhjemme render hun efter mig konstant og kalder MOAR MOAR og skal putte og nusse (dejligt og hyggeligt) Men om natten er det press synes jeg. 

Undskyld skulle bare liiiige ha lidt luft!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2013

Bak

Uha, det lyder ikke sjovt. Herhjemme har vi lige (krydser i hvert fald for at det er ovre!) været igennem en periode med rigtigt hårde nætter. Det var dog ikke hver time hele natten, men nærmer nogle timer om aftenen og så sidst på natten (fra kl 03). Det var også hårdt især i eksamensperioden, jeg lige har været igennem.
Har ikke så mange råd, men ville bare dele, så du ved, du ikke er alene
Jeg tror, at du er nødt til at give hende trygheden, hun søger, og så bare håbe, det går over igen snart. Min datter er også 14 mdr.

Anmeld

4. december 2013

EnSødMor

MorDk skriver:

Åhh for pokker hvor er jeg helt igennem udkørt altså!

Min datter har aldrig rigtig været fan af at sove om natten... men her den sidste måneds tid er det blevet værrer og værrer  Jeg aner snart ikke hvad jeg skal stille op. Hun vågner hver time. Skriger og hyler og vil kramme, putte, ha vand, ikke ha vand osv. Hun har svært ved at falde til ro. Hun vil KUN mig. Det er så hårdt! Har taget hende ind i vores seng så jeg kunne ligge med hende. Ellers skal jeg rende frem og tilbage. Har prøvet at lægge mig på gulvet på hendes værelse... men det fungere slet ikke  Hvad pokker stiller jeg op? Bider jeg bare tænder sammen... og kommer gennem denne "fase" også? Sys hele tiden der er "faser" og "perioder".... suk! Det er så MEGA hårdt at være vågen den halve nat og så skulle op og møde kl.7 eller 8 og så være hjemme igen mellem 15-16.30.... Jeg er så træt! 

Er der et tigerspring nu her? 14-15 mdr? 

Min datter er extrem morsyg og herhjemme render hun efter mig konstant og kalder MOAR MOAR og skal putte og nusse (dejligt og hyggeligt) Men om natten er det press synes jeg. 

Undskyld skulle bare liiiige ha lidt luft!!

Vi har lige haft en periode med det sidste, Jeg bilder mig selv ind at det bare er endnu en "periode", som du selv nævner, har ingen råd, for intet virkede her! Vi endte også med at tage hende ind til os om natten for at få lidt mere søvn, men ja, der er lys for enden af tunlen, men hvornår kan jeg ikke love!  Sørg for at afveksle imellem jer, selvom hun KUN vil mor så gå lidt i Baggrunden og lad far tag over. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.