5 ugers tigerspring!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

725 visninger
7 svar
1 synes godt om
4. december 2013

Albertsen92

Hvordan oplevede i det? Hvor lang tid tog det?
Jeg tror vi går igennem det nu, det er så forfærdeligt, min lille pige er så ked om aftenen og meget tryghedssøgende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2013

Sabone

Albertsen92 skriver:

Jeg tror vi går igennem det nu, det er så forfærdeligt, min lille pige er så ked om aftenen og meget tryghedssøgende.

Det lyder meget som min søn, så jeg følger lige med

Anmeld

4. december 2013

modesty

Jeg mener at vores varede cirka 2-3 uger, men de bøvlede aftener varede længere. 

En Manduca-sele var vores redning. 

Anmeld

4. december 2013

Trekløver(:

Syntes det varede længe herhjemme, 3-4 uger, hvor hun bare skreg og var ked af det fra om eftermiddagen, til 20-21-22 om aftenen.

Vi svøbte, tilbød mad, skiftede ble, holdte hende tæt. Vi prøvede alverden, men det hjalp ikke meget. Det var ligesom bare en fase hun skulle over.

5 ugers tigerspringet var det "værste" spring.

Kan i trøste hende? Eller er hun utrøstelig.

Anmeld

4. december 2013

Clisolka

Albertsen92 skriver:

Uhhhh det er det værste spring jeg har haft med lillebror indtil videre (12 uger i morgen) - det tog omkring 1-2 uger (gyyys) 

Han ville ingenting foruden at ligge hos mig, jeg kunne slet ikke trøste ham, og han ville næsten ingenting have at spise 

Anmeld

5. december 2013

DianaRJS

Albertsen92 skriver:

Der en en app der hedder vidunderlige uger der kan man nogenlunde følge tigerspringende

Anmeld

5. december 2013

Signe-bine

Her varede 5 ugers springet 1 uge. Min pige var enormt trygheds søgende og pylret. Men hvis bare hun fik lov at ligge på mig hele tiden var det okay. Om natten sov hun ved siden af mig for hun vågnede med det samme hvis hun blev lagt i vuggen.. Jeg havde hende på armen når jeg var på toilet om natten også hehe... 

For baby er tigerspringet lige så forfærdeligt som for mor og far. Så jeg gav hende bare al den tryghed hun havde brug for og trøstede og var forstående :-) 

Anmeld

5. december 2013

Victoria2013

Her var det allerværst i 1 uge, men tror det varede mindst 2... og dengang anede vi intet om de her udviklingsspring så vi vidste ikke hvad der var galt og hvorfor hun græd sådan og ikke var til at trøste pludselig...

Vi svøbte hende, skiftedes til at bære hende og trøste hende og gik ture med barnevognen for at berolige hende. Det er forskelligt hvad der virker fra barn til barn. Her blev det også foreslået at give hende et bad og det kunne berolige, men det virkede bare aldrig for os fx

Tror bare det allervigtigste er at man er der for barnet. Også selvom det græder, så bær rundt på det og trøst det, så det ved at der er nogen for det, selv når det græder...

Min pige er nu 6 mdr og jeg syntes stadig det var 1. tigerspring som det var det allerværste  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.